Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

23.09.2018
ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ


Որպեսզի թյուրըմբռնում չլինի

Շահագրգիռ կողմերի տեսակետները հաշվի կառնվեն

Կրթության եւ գիտության նախարարի ժամանակավոր պաշտոնակատար Լեւոն Մկրտչյանը երեկ կառավարության նիստից հետո չցանկացավ խոսել իր՝ վերանշանակվելու հնարավորության մասին։ Նա լրագրողներին հորդորեց մի քանի օր սպասել։
Փոխարենը Լեւոն Մկրտչյանը պատասխանեց դպրոցների օպտիմալացման ծրագրի հետ կապված հարցադրումներին՝ նկատելով, թե շատերն այս խնդրի հետ կապված թյուրըմբռնում ունեն։ «Մենք վարչապետից ունենք հանձնարարական, կամփոփենք ծրագիրը։ Խոսքը վերաբերում է ֆինանսավորման նոր մեխանիզմներ ձեւավորելուն եւ քաղաքային դպրոցներ վերախմբավորելուն՝ զարգացման տեսակետից, քանի որ մենք ունենք խիստ գերբեռնված եւ թերբեռնված դպրոցներ։ Առաջին փուլում քաղաքային բնագավառում ունենք կոնկրետ մի քանի դեպքեր, որտեղ ծրագիրը կկիրառենք»,– մանրամասնեց բանախոսը՝ միաժամանակ հավելելով, թե հետագայում նոր միայն կիրականացնեն դպրոցների զարգացման սխեման։
Ի դեպ, Լեւոն Մկրտչյանը հստակ շեշտադրում արեց. յուրաքանչյուր ծրագիր իրականացնելիս անպայման հաշվի են առնելու շահագրգիռ բոլոր կողմերի տեսակետները։ Նա խոստացավ, որ նախարարությունն անպայման կներկայացնի օպտմիզացիայի զարգացման խնդիրներ, որտեղ կան որոշակի սկզբունքներ։ «Առայժմ գտնում ենք, որ կարելի է անդրադառնալ քաղաքային բնակավայրեին, օրինակ՝ ակնառու դեպքեր կան, ասենք, ունենք երկու ավագ դպրոց՝ հեռավորությունը միմյանց միջեւ մի քանի հարյուր մետր է, ու երկուսն էլ թերբեռնված են,–նշեց Լ. Մկրտչյանը։–Բացի այդ, խոսում ենք զարգացման ծրագրի մասին, այն չի կարող ինքնանպատակ լինել»։
Բանախոսի խոսքերով՝ ամբողջ խնդիրը դպրոցական կրթության որակի պահպանումն է։ Նրա խորին համոզմամբ՝ յուրաքանչյուր բնակավայր, եթե գոյություն ունի ու պիտի շարունակի իր գոյությունը, պետք է ունենա համապատասխան կրթական հաստատություն։ Կա մոտավորապես չորս հարյուր դպրոց, «որոնք ունեն հարյուր աշակերտից քիչ թվաքանակ»։ Իսկ այս պարագայում դպրոցական կրթության որակը բավականին անկում է ապրում։ «Մինչդեռ երեխան 21—րդ դարում պետք է ստանա կրթության նոր որակ»,–շեշտեց նախարարի պաշտոնակատարը։
Նա շեշտեց նաեւ, որ իրեն չի բավարարում ավագ դպրոցների կրթության ծանրաբեռնվածությունը. «Որովհետեւ որեւէ տեղում դուք չեք գտնի ավագ դպրոց կամ «հայ սքուլ» («high school») համակարգ, որտեղ երեխան ծանրաբեռնված է 16—ից մինչեւ 20 առարկայով»։
Ինչեւ, ավելի մասնագիտորեն բոլոր հարցերին մանրամասն պատասխաններ կտրվեն հաջորդ շաբաթ հրավիրվելիք ասուլիսում։
Արմենուհի ՄԵԼՔՈՆՅԱՆ

19-05-2017





21-09-2018
Պառլամենտարիզմը՝ անկախ պետության կարեւորագույն հայտանիշ
Խորհրդարանի հիմնադրման 100-ամյա հոբելյանին նվիրված միջոցառում Ազգային ժողովում



21-09-2018
Պետության առջեւ պարտավորություններ ունեն ե՛ւ իշխանությունը, ե՛ւ ընդդիմությունը
Պատգամավորները՝ Հայաստանի 27—ամյա անկախության մասին

Հայաստանի Հանրապետությունն անկախության ...


21-09-2018
Կարողանանք գնահատել այն, ինչն այսօր անվանում ենք անկախություն
Անկախ Հայաստանի ընթացքի վերաբերյալ իրենց կարծիքներն են հայտնում ...


21-09-2018
Շուտ չեն հանդիպի
Եվ ինչո՞ւ ՀԱՊԿ—ն դեռ չի արձագանքել

Պուտին-Թրամփ հանդիպում ...


21-09-2018
ԿԳ նախարարը հրաժարական չի տա
Ճի՞շտ են արդյոք շրջանառվող այն լուրերը, թե ԿԳ նախարար ...


21-09-2018
Նախագահ Սարգսյանը հյուրընկալել է Ջին Բլոքին եւ Էրիկ Էսրաիլյանին
Հանրապետության նախագահ Արմեն Սարգսյանը երեկ հյուրընկալել է ԱՄՆ Լոս ...


21-09-2018
Արա Բաբլոյանը հանդիպել է Աշոտ Ղուլյանի հետ
ՀՀ Ազգային ժողովի նախագահ Արա Բաբլոյանը երեկ հանդիպել է ...



21-09-2018
Կոմունալ տնտեսությունը՝ իր ողջ «հմայքով»
Ինչ միջոցներ ու միջոցառումներ են ...

21-09-2018
Պատրաստ ենք մարզական նոր նվաճումների
Անկախության տոնի առթիվ շնորհավորում են ...

21-09-2018
Ե՛վ աղքատությունը, ե՛ւ խաղամոլությունը մերժելի է
Կառավարությունը այս երեւույթները ...

21-09-2018
Վարչապետն ընդունել է Էրիկ Էսրաիլյանին եւ Ջին Բլոքին
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը երեկ ընդունել է ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +18... +20
ցերեկը +34... +35

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO