Հայերեն / English / Русский

Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

27.05.2017
ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ


Որպեսզի թյուրըմբռնում չլինի

Շահագրգիռ կողմերի տեսակետները հաշվի կառնվեն

Կրթության եւ գիտության նախարարի ժամանակավոր պաշտոնակատար Լեւոն Մկրտչյանը երեկ կառավարության նիստից հետո չցանկացավ խոսել իր՝ վերանշանակվելու հնարավորության մասին։ Նա լրագրողներին հորդորեց մի քանի օր սպասել։
Փոխարենը Լեւոն Մկրտչյանը պատասխանեց դպրոցների օպտիմալացման ծրագրի հետ կապված հարցադրումներին՝ նկատելով, թե շատերն այս խնդրի հետ կապված թյուրըմբռնում ունեն։ «Մենք վարչապետից ունենք հանձնարարական, կամփոփենք ծրագիրը։ Խոսքը վերաբերում է ֆինանսավորման նոր մեխանիզմներ ձեւավորելուն եւ քաղաքային դպրոցներ վերախմբավորելուն՝ զարգացման տեսակետից, քանի որ մենք ունենք խիստ գերբեռնված եւ թերբեռնված դպրոցներ։ Առաջին փուլում քաղաքային բնագավառում ունենք կոնկրետ մի քանի դեպքեր, որտեղ ծրագիրը կկիրառենք»,– մանրամասնեց բանախոսը՝ միաժամանակ հավելելով, թե հետագայում նոր միայն կիրականացնեն դպրոցների զարգացման սխեման։
Ի դեպ, Լեւոն Մկրտչյանը հստակ շեշտադրում արեց. յուրաքանչյուր ծրագիր իրականացնելիս անպայման հաշվի են առնելու շահագրգիռ բոլոր կողմերի տեսակետները։ Նա խոստացավ, որ նախարարությունն անպայման կներկայացնի օպտմիզացիայի զարգացման խնդիրներ, որտեղ կան որոշակի սկզբունքներ։ «Առայժմ գտնում ենք, որ կարելի է անդրադառնալ քաղաքային բնակավայրեին, օրինակ՝ ակնառու դեպքեր կան, ասենք, ունենք երկու ավագ դպրոց՝ հեռավորությունը միմյանց միջեւ մի քանի հարյուր մետր է, ու երկուսն էլ թերբեռնված են,–նշեց Լ. Մկրտչյանը։–Բացի այդ, խոսում ենք զարգացման ծրագրի մասին, այն չի կարող ինքնանպատակ լինել»։
Բանախոսի խոսքերով՝ ամբողջ խնդիրը դպրոցական կրթության որակի պահպանումն է։ Նրա խորին համոզմամբ՝ յուրաքանչյուր բնակավայր, եթե գոյություն ունի ու պիտի շարունակի իր գոյությունը, պետք է ունենա համապատասխան կրթական հաստատություն։ Կա մոտավորապես չորս հարյուր դպրոց, «որոնք ունեն հարյուր աշակերտից քիչ թվաքանակ»։ Իսկ այս պարագայում դպրոցական կրթության որակը բավականին անկում է ապրում։ «Մինչդեռ երեխան 21—րդ դարում պետք է ստանա կրթության նոր որակ»,–շեշտեց նախարարի պաշտոնակատարը։
Նա շեշտեց նաեւ, որ իրեն չի բավարարում ավագ դպրոցների կրթության ծանրաբեռնվածությունը. «Որովհետեւ որեւէ տեղում դուք չեք գտնի ավագ դպրոց կամ «հայ սքուլ» («high school») համակարգ, որտեղ երեխան ծանրաբեռնված է 16—ից մինչեւ 20 առարկայով»։
Ինչեւ, ավելի մասնագիտորեն բոլոր հարցերին մանրամասն պատասխաններ կտրվեն հաջորդ շաբաթ հրավիրվելիք ասուլիսում։
Արմենուհի ՄԵԼՔՈՆՅԱՆ

19-05-2017





26-05-2017
«Մաքուր Հայաստանը»՝ ընթացքի մեջ
Ծրագիրը կրելու է շարունակական բնույթ

Երեկ տեղի է ...


26-05-2017
Սերը կարող է հաղթանակել ամենուրեք
«Ավրորա» մրցանակաբաշխությանը մասնակցող հյուրերը՝ Մայր Աթոռում

Երեկ Ն.Ս.Օ.Տ.Տ. ...


26-05-2017
Ի նպաստ մարդու իրավունքների
Քննարկվել է «Տեղեկատվության ազատության մասին» ՀՀ օրենքի նախագիծը



26-05-2017
Մեր ապագան մեզանից է կախված
Նոր ուսումնասիրությունը բացահայտում է համաշխարհային հումանիտար ճգնաժամի խորացումը



 
26-05-2017
Հետեւողական աշխատանք է կատարվել
Դրական փոփոխությունները տեսանելի կլինեն 1—2 տարի անց

Կառավարության ...


26-05-2017
ՀՀԿ ԳՄ նիստում
Հայաստանի Հանրապետական կուսակցությունը որոշել է Կարեն Կարապետյանի ղեկավարած կառավարությանը ...


 
26-05-2017
Դրամահավաքությունը պետք է վերացնել
Եվ եթե ծնողները պնդեն, ապա տնօրենները կպատժվեն

Վերջին ...



26-05-2017
ԼՂ հակամարտությունը ռազմական լուծում չունի
Այն պետք է կարգավորվի խաղաղ ...

26-05-2017
Վերածնվում է «Միսս Հայաստանը»
Գեղեցկության մրցույթն այսուհետեւ կլինի ...

26-05-2017
«Վերջին դասը»՝ Նոր Հաճնի թիվ 2 ավագ դպրոցում
Դպրոցական ավարտական միջոցառումները ...

26-05-2017
Հենրիխ Մխիթարյանը «Մանչեսթեր Յունայթեդի» հետ՝ Եվրոպայի լիգայի գավաթակիր
Եվրոպայի լիգայի եզրափակիչում «Մանչեսթեր ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +12... +14
ցերեկը +24... +26

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO