Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

18.02.2018
ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ


Որպեսզի թյուրըմբռնում չլինի

Շահագրգիռ կողմերի տեսակետները հաշվի կառնվեն

Կրթության եւ գիտության նախարարի ժամանակավոր պաշտոնակատար Լեւոն Մկրտչյանը երեկ կառավարության նիստից հետո չցանկացավ խոսել իր՝ վերանշանակվելու հնարավորության մասին։ Նա լրագրողներին հորդորեց մի քանի օր սպասել։
Փոխարենը Լեւոն Մկրտչյանը պատասխանեց դպրոցների օպտիմալացման ծրագրի հետ կապված հարցադրումներին՝ նկատելով, թե շատերն այս խնդրի հետ կապված թյուրըմբռնում ունեն։ «Մենք վարչապետից ունենք հանձնարարական, կամփոփենք ծրագիրը։ Խոսքը վերաբերում է ֆինանսավորման նոր մեխանիզմներ ձեւավորելուն եւ քաղաքային դպրոցներ վերախմբավորելուն՝ զարգացման տեսակետից, քանի որ մենք ունենք խիստ գերբեռնված եւ թերբեռնված դպրոցներ։ Առաջին փուլում քաղաքային բնագավառում ունենք կոնկրետ մի քանի դեպքեր, որտեղ ծրագիրը կկիրառենք»,– մանրամասնեց բանախոսը՝ միաժամանակ հավելելով, թե հետագայում նոր միայն կիրականացնեն դպրոցների զարգացման սխեման։
Ի դեպ, Լեւոն Մկրտչյանը հստակ շեշտադրում արեց. յուրաքանչյուր ծրագիր իրականացնելիս անպայման հաշվի են առնելու շահագրգիռ բոլոր կողմերի տեսակետները։ Նա խոստացավ, որ նախարարությունն անպայման կներկայացնի օպտմիզացիայի զարգացման խնդիրներ, որտեղ կան որոշակի սկզբունքներ։ «Առայժմ գտնում ենք, որ կարելի է անդրադառնալ քաղաքային բնակավայրեին, օրինակ՝ ակնառու դեպքեր կան, ասենք, ունենք երկու ավագ դպրոց՝ հեռավորությունը միմյանց միջեւ մի քանի հարյուր մետր է, ու երկուսն էլ թերբեռնված են,–նշեց Լ. Մկրտչյանը։–Բացի այդ, խոսում ենք զարգացման ծրագրի մասին, այն չի կարող ինքնանպատակ լինել»։
Բանախոսի խոսքերով՝ ամբողջ խնդիրը դպրոցական կրթության որակի պահպանումն է։ Նրա խորին համոզմամբ՝ յուրաքանչյուր բնակավայր, եթե գոյություն ունի ու պիտի շարունակի իր գոյությունը, պետք է ունենա համապատասխան կրթական հաստատություն։ Կա մոտավորապես չորս հարյուր դպրոց, «որոնք ունեն հարյուր աշակերտից քիչ թվաքանակ»։ Իսկ այս պարագայում դպրոցական կրթության որակը բավականին անկում է ապրում։ «Մինչդեռ երեխան 21—րդ դարում պետք է ստանա կրթության նոր որակ»,–շեշտեց նախարարի պաշտոնակատարը։
Նա շեշտեց նաեւ, որ իրեն չի բավարարում ավագ դպրոցների կրթության ծանրաբեռնվածությունը. «Որովհետեւ որեւէ տեղում դուք չեք գտնի ավագ դպրոց կամ «հայ սքուլ» («high school») համակարգ, որտեղ երեխան ծանրաբեռնված է 16—ից մինչեւ 20 առարկայով»։
Ինչեւ, ավելի մասնագիտորեն բոլոր հարցերին մանրամասն պատասխաններ կտրվեն հաջորդ շաբաթ հրավիրվելիք ասուլիսում։
Արմենուհի ՄԵԼՔՈՆՅԱՆ

19-05-2017





 
17-02-2018
Հայաստանը կարող է կամրջել
Եվ հերքել ԵԱՏՄ–ԵՄ անհամատեղելիության կանխավարկածը

ԵԱՏՄ—ի եւ ԵՄ—ի ...


17-02-2018
Կստեղծվեն նոր սերնդի դասագրքեր
ԿԳՆ—ն մշակում է դասագրքերի չափորոշիչների եւ ծրագրերի ամբողջական ...


17-02-2018
Ղարաբաղյան շարժումը հայ ժողովրդի զավակն է
Լուսավորյալ ժողովուրդների իսկական արիությունը ամփոփված է հանուն հայրենիքի ինքնազոհաբերվելու ...


17-02-2018
Նոր տոհմաբուծարաններ՝ նոր մոտեցմամբ
Ծրագիր, որը զգալի փոփոխություններ կբերի անասնաբուծության ոլորտում

Մեր ...


17-02-2018
Կկիրառվեն նոր տեխնոլոգիաներ
Ավարտվեց Գեղարդավանքի պահպանմանը վերաբերող գիտաժողովը

«Գեղարդավանք վանական համալիրի ...


17-02-2018
Տարազը նաեւ ազգի պատմությունն է
Իսկ տիկնիկները շատ լավ միջոց են այն ներկայացնելու ...


17-02-2018
Օգտագործել փոխգործակցության ներուժի բոլոր հնարավորությունները
Նախագահին հավատարմագրերն է հանձնել Չիլիի նորանշանակ դեսպանը

Նախագահ ...



 
17-02-2018
«Աշխարհն առանց հեպատիտների»
Հայ լյարդաբանները կատարելագործում են ...

 
17-02-2018
Գիրք նվիրելու մշակույթը վերականգնվում է
Ընթերցանության ճգնաժամը կարելի է ...

17-02-2018
ՀՀ ԱԳ նախարարն ընդունել է Ճապոնիայի ԱԳ նախարարի տեղակալին
Երեկ ԱԳ նախարար Էդվարդ Նալբանդյանն ընդունեց ...

17-02-2018
Նախաձեռնությունը չի ընդունվել
Խորհրդարանն ավարտել է արտահերթ նիստի ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +3... +5
ցերեկը +14... +16

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO