Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

24.04.2019
ԵՐԵՎԱՆ


Կրկնվող հիշեցումներ, չլուծվող խնդիր

Իսկ լուծումը մեծ ջանքեր չի պահանջում

Երեւանի հասարակական տրանսպորտում երբեւէ ցանկալի կարգապահություն կստեղծե՞նք։ Ցանկալի կարգապահություն ասածս պիտի հասկանանք ինչպես երթեւեկության սխեմայի առավել հարմար տարբերակի մշակումը եւ կիրառումը, այնպես էլ կանգառատարածքներում կարգուկանոնի ապահովումը։ Եթե առաջինն ընթացքի մեջ է եւ վաղ թե ուշ կդրվի կիրառության (ըստ այդ սխեմայի՝ կիրառությունից դուրս են գալու միկրոավտոբուսները, լինելու են միայն միջին եւ մեծ տեղատարողությամբ փոխադրամիջոցներ), ինչը չի կարող հնից ավելի լավը չլինել, ապա կանգառատարածքներում կարգուկանոնի ապահովումը ինչ—որ չափով տարակուսանք առաջացնող է։ Ինչո՞ւ։ Որովհետեւ տարիներ շարունակ այդ խնդիրը շոշափվում է, սակայն լուծումը չի գտնվում։ Իսկ եթե մի բան շատ ես կրկնում, բայց գործնական քայլ չես ձեռնարկում, ժամանակի ընթացքում քեզ մոտ զրոյացնում է լուծում գտնելու վստահությունը։
Ամեն գարնան մենք սովոր ենք եղել նորացած տեսնել փողոցների գծանշումները, այդ թվում նաեւ կանգառատարածքները սահմանազատող գծանշումները։ Այս տարի, սակայն, որքան նկատում ենք, կանգառատարածքների առումով աշխատանքները ետ են ընկած։ Կանգառատարածքների գծանշումները չնորացնելը առիթ է տալիս կողմնակի ավտոմեքենաների վարորդներին անտեսել այս տարածքների վերաբերյալ օրենքով սահմանափակումները, ինչն էլ հանգեցնում է այդ տարածքների զավթման։ Բանն այն է, որ նախորդ տարվա գծանշումները գրեթե ջնջվել են, վառ արտահայտվածություն չունեն։ Իսկ դա հարմար առիթ է անձեռնմխելի կանգառատարածքը կայանման հարթակ դարձնելու համար, իբր՝ «գծանշումը չի երեւում»։
Շատ լավ ենք հասկանում, որ այս արարքի պատճառը փողոցում մեքենաների կայանման համար անհրաժեշտ քանակությամբ տեղերի բացակայությունն է։ Որտեղ փողոցներն ազատ են, իսկ մեքենաները՝ քիչ, այնտեղ կանգառատարածքների վրա «գրոհ» չենք տեսնում։ Գլխացավանքը հիմնականում քաղաքի կենտրոնական հատվածներում է։ Փոխադրամիջոցները հաճախ երկրորդ գոտում են կայանում, ինչը ճանապարհային երթեւեկության կանոններով արգելված է եւ համարվում է կոպիտ խախտում։ Առավել եւս կոպիտ խախտում է հասարակական տրանսպորտի կանգառի տարածքում կայանելը։ Ճանապարհային երթեւեկության նորացված կանոնների (ընդունվել է ՀՀ կառավարության 2007թ. հունիսի 28—ի որոշմամբ)՝ 9—րդ գլխի 84—րդ կետի 7. 1.17 ենթակետի համաձայն՝ «կանգառն արգելվում է գծանշմամբ նշված ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտային միջոցների կանգառի կետերից կամ, այդ գծանշման բացակայության դեպքում, ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտային միջոցների կանգառի կամ տաքսիների կայանման տեղերի ցուցիչներից 15 մետրից մոտ»։ Հասկանալի է, որ այդ տարածությունը նախատեսված է նրա համար, որ ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտային միջոցների մուտքն ու ելքը կանգառատարածքներ լինեն առանց խոչընդոտի։ Դա նաեւ անվտանգության համար է։
Բայց տեսնենք, թե ինչ է կատարվում այսօր։ Մոռացվել է ոչ միայն կանգառատարածքի սահմաններից տասնհինգ մետր հեռու կայանելու պահանջը, այլեւ հաճախ հենց բուն կանգառատարածքներն են դառնում կայանման վայր։ Այդպես էլ հնարավոր չեղավ կարգավորել Աբովյան փողոցի՝ բժշկական համալսարանի մոտ գտնվող, Չարենցի փողոցի՝ ԵՊՀ—ի հարեւանությամբ գտնվող, Ագաթանգեղոսի փողոցի՝ նախկին էլեկտրաշարժիչների գործարանի հարեւանությամբ գտնվող, Խանջյան փողոցի՝ Թեքեյան կենտրոնի դիմաց գտնվող, Մաշտոցի պողոտայի՝ Ստ. Շահումյանի անվան դպրոցի մոտ գտնվող կանգառների վիճակը։ Թվարկածներս ամենեւին էլ ամբողջը չեն, խնդիրներ ունեցող կանգառներն ավելի շատ են, նշեցինք միայն ավելի ծանր վիճակում գտնվողները։ Հատկապես հասկանալի չէ բժշկական համալսարանի մոտի (Աբովյան փող.) կանգառում տիրող վիճակը։ Հասարակական տրանսպորտի միջոցները, կանգառի տարածքը թողած, կուտակվում են ընդամենը մի քանի մետր տարածության վրա, ստորգետնյա անցումի մուտքի մոտ։ Նրանց են խառնվում նաեւ այստեղ մշտապես հերթապահող տաքսիները՝ խառնիճաղանջ վիճակ ստեղծելով ոչ միայն անցնող տրանսպորտի, այլեւ գետնանցում մտնող հետիոտնի համար։ Այս եւ վերոնշյալ կանգառներում տիրող վիճակի մասին «ՀՀ»—ն տարիներ շարունակ ահազանգում է, նույնիսկ անհարմար զգալու չափ կրկնում է նույն մտքերը, սակայն՝ անարդյունք։ Ինչո՞ւ, մի՞թե այդքան դժվար է ճանապարհային ոստիկանության միջոցով տրանսպոտային միջոցներով խիստ հագեցած միջավայրերում գտնվող կանգառատարածքների վիճակին պարբերաբար հետեւելը։ Ոչ մի կասկած չունենք՝ մեկ—երկու անգամ զգուշացնելու դեպքում ե՛ւ ընդհանուր օգտագործման տրանսպորտի, ե՛ւ տաքսիների վարորդները, ե՛ւ ուղեւորները կձգվեն, այլեւս չեն կրկնի սխալը։
ՃՈ—ի բացատրական աշխատանքն ամենեւին անտեղի չի լինի, եթե վերջինս փորձի լուծել խնդիրը։ Իսկ խնդիրը լուծել պետք է։ Ոչ մի պատճառաբանություն, այդ թվում նաեւ փողոցներում կայանման տեղերի սղությունը, չի կարող սահմանված կարգի խախտման թույլտվության ուժ ունենալ։ Ինչպե՞ս կարելի է մեղմացուցիչ հանգամանք համարել տեղերի բացակայությունը եւ ներողամտորեն վերաբերվել սահմանված կարգի խախտմանը։
Դժվար չէ նկատել, որ վերջին շրջանում նշյալ կարգախախտման դեպքերն ավելի տեսանելի են դարձել։ Շատացել են նաեւ քաղաքի փողոցներում արագության գերազանցումով երթեւեկող մեքենաները։ Չենք ուզում մտածել, որ այդ երեւույթը պայմանավորված է ՃԵԿ—ի կանոնների խախտման տույժերի համաներման հանգամանքով։ Ներում շնորհվեց քաղաքական իրավիճակի փոփոխության առնչությամբ, եւ հայտարարվեց նոր էջից նոր վարքագիծ սկսելու անհրաժեշտության մասին։ Դա նշանակում է առավել գիտակից եւ կարգապահ վերաբերմունք տրանսպորտային միջոցների գործածությանը, ոլորտ, որում մարդկային կյանքերի նկատմամբ վտանգի մակարդակը ամենաբարձրն է, հավասարը չունի։ Արդարացված կլինի հանրության ընդհանուր ուժերով այս խնդրի մասին մտածելը։
Երեւանը մեր երկրի սիրտն է, երկրի հայելին ու դեմքը։ Ասել է թե՝ բոլորիս դեմքը։ Մի՞թե կա մեկը, որին չի հետաքրքրում այդ դեմքի վրա ինչ—որ մեկի շպրտած աղտը։ Որքան հաճելի է մեկմեկու նկատմամբ ուշադիր եւ հոգատար լինելը։ Մեզ տրվել է այդպիսին լինելու հնարավորությունը։ Ինչու չլինենք...
Պետրոս ՍԱՐՈՒԽԱՆՅԱՆ
Լուսանկարը՝ հեղինակի

31-07-2018





23-04-2019
«Արցախն իր թիկունքում միշտ ունենալու է ամուր Հայաստան»
Օրակարգում անվտանգության, քաղաքացիական համակարգի պատրաստության խնդիրներն են



23-04-2019
Թուրքական ապացույցներով՝ Թուրքիայի հանցանքի մասին
Թաներ Աքչամի աշխատությունը ծանր հարված է թուրքական ժխտողականությանը



23-04-2019
Վեպը միշտ ինձ է սպասում
Գրիգը բացել է փակագծերը

Արձակագիր Գրիգը, որն ընթերցասերների ...


23-04-2019
Կրթության որակը՝ առաջնահերթություն
Ուսուցչի դերը կրթական բարեփոխումներում դեռ լավ չի գիտակցվում



23-04-2019
Վարչապետը խորհրդակցություն է անցկացրել մարզպետների հետ
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի մոտ տեղի է ունեցել խորհրդակցություն, որին ...


23-04-2019
«Քրիստոս յարեաւ ի մեռելոց»
Սուրբ եւ անմահ պատարագ՝ ի նշանավորումն Հիսուս Քրիստոսի ...


23-04-2019
Նոր ավիաընկերությունների սպասելիս
Հարցազրույց քաղավիացիայի կոմիտեի նախագահ Տաթեւիկ Ռեւազյանի հետ

ՀՀ ...



23-04-2019
Անձրեւացման եղանակի «հայկական հետքը»
Ինչ է պատմում խորհրդային տարիներին ...

23-04-2019
ԱՄՆ-ը Իրանից նավթի ներմուծման արտոնությունը չեղարկում է
2018թ. նոյեմբերի 4-ին, երբ ԱՄՆ-ն Իրանի դեմ տնտեսական ...

23-04-2019
Հոգեւոր կյանքի վերանորոգման առիթ
Արցախում նշել են Հիսուս Քրիստոսի ...

23-04-2019
«Բանանցը» հրաժարվեց. ի՞նչ սպասել հաջորդիվ
Խորը հիասթափություն էր սպասում այն մի քանի տասնյակ ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +4... +6
ցերեկը +15... +17

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO