Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

20.10.2019
ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ


Սնանկության կառավարիչը կգա Հայաստան

«Հյուսիս-հարավ». իսպանական ընկերությունը վճարումներ չի արել

«Հյուսիս-հարավ» ավտոմայրուղու հետ կապված կրկին քննարկումներ կան ու կրկին խնդրահարույց։ Բանն այն է, որ ավտոճանապարհի շինարարությունն անող 17 կապալառու ընկերություններ 1.5 մլրդ դրամից ավելի գումար չեն ստացել իսպանական ընկերությունից։ Կառավարության երեկվա նիստից հետո լրագրողների հետ ճեպազրույցում տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Հակոբ Արշակյանն ասաց, որ այս հարցին զգալի ուշադրություն է դարձվում։
«Խոսքը տրանշ—2—ի՝ Աշտարակ—Թալին հատվածի մասին է։ Կապալառու իսպանական ընկերությունն ունեցել է հայկական ենթակապալառու ընկերություններ։ Վերջիններիս հետ կնքել է պայմանագրեր, որպեսզի օգնեն իրենց այդ ճանապարհաշինարարական աշխատանքներն իրականացնել։ Նրանք իրականացրել են որոշակի ծավալով աշխատանք։ Իսպանական ընկերությունը, սակայն, չի վճարել այդ աշխատանքների դիմաց»,–նշեց Հակոբ Արշակյանը։
Նա միաժամանակ հավելեց, որ իսպանական ընկերությունն ունի սնանկության կառավարիչ, որի հետ բանակցություններ են տարվում։ Առաջիկայում սնանկության կառավարիչը կայցելի Հայաստան։
Նախարարը, ի դեպ, նկատեց, որ այն ստացականները, որոնք ստացվել են իսպանական ընկերության վերահսկող ինժեներական ընկերության կողմից, որոնք տրվել են նախարարությանը, եւ ապացուցվել է, որ այդ աշխատանքը կատարվել է, դրա դիմաց իսպանական ընկերությունը վճարել է։ Թե որն է ենթակապալառուներին չվճարելու պատճառը, հայտնի չէ։ Համենայնդեպս, բանախոսն ասաց, թե իրենք բազմիցս կոչ են արել գործընկերային հարաբերություններում վճարումն իրականացնել, որպեսզի այն ընկերությունները, որոնք օգնել են շինարարության հարցում, կարողանան վճարել իրենց աշխատակիցներին։

Տուգանքները գրվում են, խնդիրը մնում է

Լրագրողների՝ նախարարին ուղղված մյուս հարցը վերաբերում էր ուղեւորափոխադրումներին։ Արմավիր—Երեւան ուղեւորափոխադրումներ իրականացնող երթուղայինի վարորդները դժգոհում են, որ չեն կարողանում աշխատել անհատ վարորդների պատճառով։ Նրանք նշում են, որ ներդրումներ են արել, բայց հայտնվել են սնանկացման եզրին, որովհետեւ լիցենզիա չունեցողները փոխադրումներ են անում։ Իրենք բողոքում են, բայց նախարարությունն ու ոստիկանությունը ոչինչ չեն ձեռնարկում։
Տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Հակոբ Արշակյանը երեկ կառավարության նիստից հետո լրագրողների հետ զրույցում չհերքեց, որ նման խնդիր կա. «Մենք այսօր մի խնդրի առաջ ենք կանգնած, երբ փոքր՝ 8 տեղանոց մեքենաները կայանում են ու սկսում ուղեւորափոխադրումներ անել։ Դա օրենսդրական բաց է, որի ուղղությամբ քայլեր են ձեռնարկվում։ Դա (այդ խախտումները,—Ա.Մ.) պարբերական բնույթ է կրում, նույն տեղից անընդհատ ուղեւորափոխադրումներ են կատարում՝ խանգարելով մրցույթով շահած, լիցենզավորված ընկերություններին։ Կրկնում եմ՝ դա օրենսդրական բաց է իրականում։ Մենք հիմա լուրջ աշխատանք ենք տանում, որպեսզի այդ բացը լրացվի, եւ վնաս չհասցնենք մեր կանոնավոր ուղեւորափոխադրողներին»։
Իսկ ի՞նչ աշխատանք է տարվում. փորձեցինք պարզաբանել։ Պարզվում է, նախարարի իսկ խոսքերով, «բավականին լուրջ միջոցառումներ ձեռնարկվել են, տուգանքներ են գրվել բազմիցս։ Մեծ մասը չեզոքացվել է խնդիրների, մի փոքր մասն է մնացել, որը նույնպես կլուծվի»։
Հակոբ Արշակյանը վստահեցրեց, որ թե՛ ՊԵԿ—ը, թե՛ ոստիկանությունն ու թե՛ տեսչական մարմինը ակտիվորեն իրենց հետ համագործակցում են, աշխատում են, որպեսզի խնդիրը շուտափույթ լուծում ստանա։
Արմենուհի ՄԵԼՔՈՆՅԱՆ

26-03-2019





19-10-2019
Հայաստանն ընտրվել է ՄԱԿ-ի մարդու իրավունքների խորհրդի անդամ
Ի՞նչ անելիք ունենք այդ կարգավիճակում

Թամարա ՄՈՒՐԱԴՅԱՆ
t.muradyan@hhpress.am


Մեր ...


19-10-2019
Լրագրողական կրթության խոստումնալից ընթացքը
Նշվեց ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի 20-ամյակը

Լուսինե ՄԽԻԹԱՐՅԱՆ
l.mkhitaryan@hhpress.am


ԵՊՀ գիտական ...


 
19-10-2019
ԱՌՁԵՌՆ ԱՌԱԾԱՆԻ
«Աղբը քանի իրար տաս՝ հոտը կելնե»

Իմաստուն խորհուրդ ...


19-10-2019
Նոր ու ժամանակակից գրապահարաններ թանգարան-ինստիտուտին
Հայ բարեգործի շնորհիվ Հայոց ցեղասպանության պատմությունը ամփոփող գրականությունն ...


19-10-2019
Չկենտրոնացնել, չկուտակել ամեն ինչ մեկ վայրում եւ մեկ ձեռքում
Էրեբունի-Երեւանի տոնակատարությունների կազմակերպման տրամաբանությունը փոխվել է

Լիանա ՍԱՐԳՍՅԱՆ
l.sargsyan@hhpress.am


Դժվարին ...


19-10-2019
Զգացմունքների մաքրությունը...
Օրերս ՀԲԸՄ համերգասրահում ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի եւ սպորտի ...


19-10-2019
Լրագրողական կրթության խոստումնալից ընթացքը
Նշվեց ԵՊՀ ժուռնալիստիկայի ֆակուլտետի 20-ամյակը

Լուսինե ՄԽԻԹԱՐՅԱՆ
l.mkhitaryan@hhpress.am


ԵՊՀ գիտական ...



19-10-2019
Գյումրիի թանգարաններն էլ կոտրեցին կարծրատիպերը
Շիրազի հուշատուն-թանգարանը՝ որպես ...

19-10-2019
«Կուզենայի, որ երեւանցիներն ավելի շատ զբաղվեն սպորտով»
«Էրեբունի-Երեւան» տոնից ավանդաբար անմասն չեն ...

19-10-2019
Երջանկության բանաձեւը
Հայը, hայերենն ու Հայաստանը անխզելի միասնություն ...

19-10-2019
Այն, ինչ անվերահսկելի է, միշտ վտանգավոր է
Թուրքիան տոնայնությունը փոխելով՝ ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +18... +20
ցերեկը +25... +27

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO