Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

15.08.2020
ԱՅԼՔ...


Քաղծառայության ոլորտի բարեփոխումներին դիմադրողներ կան

Բայց «ծիտիկները» դնելուց զատ, նաեւ կարիքները կգնահատեն

Թամարա ՄՈՒՐԱԴՅԱՆ
t.muradyan@hhpress.am


Արդյունավետ գործող քաղաքացիական ծառայության համակարգ եւ հասարակությանը ծառայող քաղծառայող. ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի քաղաքացիական ծառայության գրասենյակի վարած քաղաքականության հիմքում նաեւ այդ ուղղություններն են։
Երեկ «Իրազեկ ԶԼՄ—ներ եւ իրազեկ քաղաքացի» թեմայով սեմինար—քննարկման ժամանակ քաղաքացիական ծառայության գրասենյակի ղեկավար Գարուշ Դավթյանն ընդգծեց, որ դա զուտ ցանկություն չէ, առանցքային խնդիր է։
«Եթե չհասնենք հասարակությանը ծառայող քաղաքացիական ծառայություն ունենալուն, մեր պետական կառավարման համակարգը չի փոխվի»,–բարձրաձայնեց Դավթյանը՝ ավելացնելով, որ հեռուն գնացող խնդիր է դրված, եւ փորձում են քայլ առ քայլ իրականացնել։
Նրա խոսքերով, բարեփոխումների հիմքում քաղաքացիներն են. ի՞նչ են ակնկալում քաղաքացիներից, ի՞նչ են ակնկալում քաղաքացիները քաղծառայությունից, պետական մարմիններում աշխատող իրենց հայրենակիցներից, եւ, առհասարակ, ի՞նչ է քաղաքացիական ծառայությունը։ Գրասենյակի ղեկավարը նկատում է, որ այդ համատեքստում բաց ունեն. «Փիլիսոփայությունը փոխանցելու եւ իրականացվող բարեփոխումների եւ վերջնարդյունքների մասին քաղաքացիներին տեղեկացնելու խնդիր կա»։
Գարուշ Դավթյանը նկատեց նաեւ, որ քաղաքացիական ծառայողների մեծ մասն իր դերն ու առաքելությունը չի գիտակցում։ Նրա խոսքերով, պետք է նաեւ այդ մտածողությունը վերափոխել. «Այսօր տարբեր մարմինների, տարբեր շերտի ծառայողների ու պաշտոն զբաղեցնող անձանց մասով քաղաքացիական ծառայության բարեփոխումներն ավարտին հասցնելուն ուղղված դիմադրություն կա»։ Գրասենյակի ղեկավարը դժգոհողների գոյությունը պայմանավորում է խաղի այժմյան հստակ կանոններով։ Այժմ քաղաքացիական ծառայությունը համընդհանուր կանոնակարգումներ է տալիս։ Մինչդեռ ազատ գործելու ցանկությունը միշտ մեծ է։
Քաղծառայության նոր օրենքը հնից տարբերվում է առաջին հերթին քաղաքացիներին տրվող մեծ հնարավորություններով։ Հնից նոր համակարգին անցնցում անցնելու եւ բարեփոխումներն ի կատար ածելու համար էլ միջոցներ են ձեռնարկվել։
Այդ ճանապարհին կարեւոր բաղադրիչ է նաեւ ուսուցումը։ Այն քաղծառայողի կերպարի կերտման կարեւոր պայմաններից է։ «Վերապատրաստումը կանոնակարգել ենք որպես ինստիտուտ, բայց արդյոք վերապատրաստումը կլուծի՞ մեր ակնկալած խնդիրը։ Երեք կարեւոր հենասյուն կա՝ պատրաստում, համալրում եւ վերապատրաստում։ Վերապատրաստումը որոշակի մակարդակից հետո է, բայց եթե գանք առաջին հենասյանը՝ արդյո՞ք մեզանում լուծված է այս խնդիրը, կարծում եմ, որ ոչ։ Բուհի եւ արտադրության կապը կտրված է։ Ավարտելուց հետո մարդը պետք է փորձ անի մտնել համակարգ, բայց ունե՞նք այդ պատրաստվածության աստիճանը, չունենք։ Սա հիմնախնդիր է»,–լրագրողների հետ զրույցում շեշտեց վարչապետի աշխատակազմի քաղաքացիական ծառայության գրասենյակի ղեկավարի տեղակալ Գեղամ Սարգսյանն ու տեղեկացրեց, որ իրավասության վերապատրաստումների պատասխանատուն քաղծառայության գրասենյակն է, մասնագիտական վերապատրաստումներինը՝ համապատասխան մարմինը։ Բաժանումը նա կարեւոր եւ հիմնարար լուծում է համարում։
«Կարծում ենք, որ ճանապարհը ճիշտ է, բայց զուգահեռաբար չենք մոռացել առաջին հենասյան մասին՝ պատրաստում։ Այն պահին, երբ փոխվի պատրաստման ինստիտուտը, եւ մենք արտադրություն եւ բուհ կապը կարողանանք ապահովել, ունենանք մեզ համար շատ թե քիչ ընդունելի որակյալ կադրեր, այդ պահին կփոխվի նաեւ որակը, վերապատրաստման խնդիրը»,—համոզմունք հայտնեց ղեկավարի տեղակալը՝ տեղեկացնելով նաեւ, որ վերապատրաստումների առումով մեկ այլ նորություն է կրեդիտային համակարգի ներմուծումը։
Գ. Սարգսյանը պատմեց, որ նախորդ տարիներին մարդիկ կային, որ 6—7 անգամ գնում էին վերապատրաստման։ Դա ոչ տվյալ անձանց, ոչ էլ իրենց մեղքն է համարում։ Ասում է՝ իրենց գործընկերների անլուրջ վերաբերմունքի հետեւանքն էր՝ «ծիտիկները» դնենք, մարդ է՝ ուղարկենք. «Հիմա «ծիտիկներն» էլ դրեք, կարիքներն էլ գնահատեք, պատասխան էլ տվեք։ Վաղը որակի համար պատասխան եք տալու»։
Նա լուրջ խնդիր է համարում վերապատրաստողների ով լինելը։ Ինքը, օրինակ, երկրում չի տեսնում վերապատրաստողների այն համակարգը, որը կարող է այդ ամենն անել։ Վերապատրաստումները ներդրել են բուհերում։ «Մենք գիտենք, որ սխալ է, բայց չունենք ուրիշ վերապատրաստող։ Բուհի վրա ուրիշ՝ վերապատրաստման գործառույթ ենք դնում, հետո ասում՝ լավ չարեցիք»,–նշեց, Գ. Սարգսյանը։ Հիմա արդեն լուծումների որոնումների մեջ են։

29-06-2019





01-08-2020
682 դեպքով հրդեհների թիվը նվազել է
Սակայն հրդեհավտանգ իրավիճակը կպահպանվի նաեւ օգոստոսին եւ սեպտեմբերին



01-08-2020
Ադրբեջանի էթնիկ քարտեզը
Հայկական տարրը տեւապես եղել է Կովկասի մշակութային շարժիչ ...


01-08-2020
Հայաստանում հաստատվել է COVID-19-ի 291 նոր դեպք․ ապաքինվել է 560, մահացել 11 քաղաքացի
Հայաստանում օգոստոսի 1-ի դրությամբ` հաստատվել է կորոնավիրուսային հիվանդության ընդհանուր ...


01-08-2020
Հուշապատում
Բինգյոլը... Սեւանի ափին

Սեւանա կղզին Իսահակյանի ամենասիրելի վայրերից ...


01-08-2020
«Ամենատխուր մարդը» կամ անազատության ազատությունը
Վերարժեւորելով Պերճ Զեյթունցյանին եւ նրա ինքնատիպ գործերից մեկը՝ ...


01-08-2020
Հայաստանի «Ինտերկապը» 30 տարեկան է
ՀԽՍՀ ֆիզիկական կուլտուրայի եւ սպորտի պետական կոմիտեի նախագահ Ռուբեն ...


01-08-2020
Կալիսիրի ակումբը՝ Շվեդիայի գավաթակիր
Շվեդիայի ֆուտբոլային գավաթը 8-րդ անգամ նվաճեց «Գյոթեբորգը»։ Ակումբակիցների հետ ...



01-08-2020
Հայաստանում մեկնարկում է հիմնարար բարեփոխումների գործընթաց
68-97 տոկոսով կբարձրացվեն ոստիկանության ...

01-08-2020
ՀԱԷԿ-ում ՊՆՎ-ն ըստ ժամանակացույցի է եւ առանց խոչընդոտների
Հայաստանն ատոմակայանի շահագործման եզակի ...

01-08-2020
Պատմության հետագծով
–1921 թ. օգոստոսի 1-ին ծնվել է Լիլի Չուգասզյանը՝ ...

01-08-2020
Ինֆանտինոն արդեն մեղադրյալ է
Համաշխարհային ֆուտբոլը հերթական ապտակը ստացավ. ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +20... +22
ցերեկը +36... +38

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO