Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

18.01.2020
ԱՅԼՔ...


Քաղծառայության ոլորտի բարեփոխումներին դիմադրողներ կան

Բայց «ծիտիկները» դնելուց զատ, նաեւ կարիքները կգնահատեն

Թամարա ՄՈՒՐԱԴՅԱՆ
t.muradyan@hhpress.am


Արդյունավետ գործող քաղաքացիական ծառայության համակարգ եւ հասարակությանը ծառայող քաղծառայող. ՀՀ վարչապետի աշխատակազմի քաղաքացիական ծառայության գրասենյակի վարած քաղաքականության հիմքում նաեւ այդ ուղղություններն են։
Երեկ «Իրազեկ ԶԼՄ—ներ եւ իրազեկ քաղաքացի» թեմայով սեմինար—քննարկման ժամանակ քաղաքացիական ծառայության գրասենյակի ղեկավար Գարուշ Դավթյանն ընդգծեց, որ դա զուտ ցանկություն չէ, առանցքային խնդիր է։
«Եթե չհասնենք հասարակությանը ծառայող քաղաքացիական ծառայություն ունենալուն, մեր պետական կառավարման համակարգը չի փոխվի»,–բարձրաձայնեց Դավթյանը՝ ավելացնելով, որ հեռուն գնացող խնդիր է դրված, եւ փորձում են քայլ առ քայլ իրականացնել։
Նրա խոսքերով, բարեփոխումների հիմքում քաղաքացիներն են. ի՞նչ են ակնկալում քաղաքացիներից, ի՞նչ են ակնկալում քաղաքացիները քաղծառայությունից, պետական մարմիններում աշխատող իրենց հայրենակիցներից, եւ, առհասարակ, ի՞նչ է քաղաքացիական ծառայությունը։ Գրասենյակի ղեկավարը նկատում է, որ այդ համատեքստում բաց ունեն. «Փիլիսոփայությունը փոխանցելու եւ իրականացվող բարեփոխումների եւ վերջնարդյունքների մասին քաղաքացիներին տեղեկացնելու խնդիր կա»։
Գարուշ Դավթյանը նկատեց նաեւ, որ քաղաքացիական ծառայողների մեծ մասն իր դերն ու առաքելությունը չի գիտակցում։ Նրա խոսքերով, պետք է նաեւ այդ մտածողությունը վերափոխել. «Այսօր տարբեր մարմինների, տարբեր շերտի ծառայողների ու պաշտոն զբաղեցնող անձանց մասով քաղաքացիական ծառայության բարեփոխումներն ավարտին հասցնելուն ուղղված դիմադրություն կա»։ Գրասենյակի ղեկավարը դժգոհողների գոյությունը պայմանավորում է խաղի այժմյան հստակ կանոններով։ Այժմ քաղաքացիական ծառայությունը համընդհանուր կանոնակարգումներ է տալիս։ Մինչդեռ ազատ գործելու ցանկությունը միշտ մեծ է։
Քաղծառայության նոր օրենքը հնից տարբերվում է առաջին հերթին քաղաքացիներին տրվող մեծ հնարավորություններով։ Հնից նոր համակարգին անցնցում անցնելու եւ բարեփոխումներն ի կատար ածելու համար էլ միջոցներ են ձեռնարկվել։
Այդ ճանապարհին կարեւոր բաղադրիչ է նաեւ ուսուցումը։ Այն քաղծառայողի կերպարի կերտման կարեւոր պայմաններից է։ «Վերապատրաստումը կանոնակարգել ենք որպես ինստիտուտ, բայց արդյոք վերապատրաստումը կլուծի՞ մեր ակնկալած խնդիրը։ Երեք կարեւոր հենասյուն կա՝ պատրաստում, համալրում եւ վերապատրաստում։ Վերապատրաստումը որոշակի մակարդակից հետո է, բայց եթե գանք առաջին հենասյանը՝ արդյո՞ք մեզանում լուծված է այս խնդիրը, կարծում եմ, որ ոչ։ Բուհի եւ արտադրության կապը կտրված է։ Ավարտելուց հետո մարդը պետք է փորձ անի մտնել համակարգ, բայց ունե՞նք այդ պատրաստվածության աստիճանը, չունենք։ Սա հիմնախնդիր է»,–լրագրողների հետ զրույցում շեշտեց վարչապետի աշխատակազմի քաղաքացիական ծառայության գրասենյակի ղեկավարի տեղակալ Գեղամ Սարգսյանն ու տեղեկացրեց, որ իրավասության վերապատրաստումների պատասխանատուն քաղծառայության գրասենյակն է, մասնագիտական վերապատրաստումներինը՝ համապատասխան մարմինը։ Բաժանումը նա կարեւոր եւ հիմնարար լուծում է համարում։
«Կարծում ենք, որ ճանապարհը ճիշտ է, բայց զուգահեռաբար չենք մոռացել առաջին հենասյան մասին՝ պատրաստում։ Այն պահին, երբ փոխվի պատրաստման ինստիտուտը, եւ մենք արտադրություն եւ բուհ կապը կարողանանք ապահովել, ունենանք մեզ համար շատ թե քիչ ընդունելի որակյալ կադրեր, այդ պահին կփոխվի նաեւ որակը, վերապատրաստման խնդիրը»,—համոզմունք հայտնեց ղեկավարի տեղակալը՝ տեղեկացնելով նաեւ, որ վերապատրաստումների առումով մեկ այլ նորություն է կրեդիտային համակարգի ներմուծումը։
Գ. Սարգսյանը պատմեց, որ նախորդ տարիներին մարդիկ կային, որ 6—7 անգամ գնում էին վերապատրաստման։ Դա ոչ տվյալ անձանց, ոչ էլ իրենց մեղքն է համարում։ Ասում է՝ իրենց գործընկերների անլուրջ վերաբերմունքի հետեւանքն էր՝ «ծիտիկները» դնենք, մարդ է՝ ուղարկենք. «Հիմա «ծիտիկներն» էլ դրեք, կարիքներն էլ գնահատեք, պատասխան էլ տվեք։ Վաղը որակի համար պատասխան եք տալու»։
Նա լուրջ խնդիր է համարում վերապատրաստողների ով լինելը։ Ինքը, օրինակ, երկրում չի տեսնում վերապատրաստողների այն համակարգը, որը կարող է այդ ամենն անել։ Վերապատրաստումները ներդրել են բուհերում։ «Մենք գիտենք, որ սխալ է, բայց չունենք ուրիշ վերապատրաստող։ Բուհի վրա ուրիշ՝ վերապատրաստման գործառույթ ենք դնում, հետո ասում՝ լավ չարեցիք»,–նշեց, Գ. Սարգսյանը։ Հիմա արդեն լուծումների որոնումների մեջ են։

29-06-2019





18-01-2020
Պահանջը չի փոխվելու
«Միսը չի թանկանա, հակառակը, նույնիսկ իջեցում կարող է ...


18-01-2020
Տեւական երաշտը փորձությունների առաջ է կանգնեցրել հողագործներին
Ինչպես հաղթահարել բնական արգելքները

Դավիթ ՄԻՔԱՅԵԼՅԱՆ
d.miqayelyan@hhpress.am


«Աշնան ամիսների եւ ...


18-01-2020
Մեջքով... դեպի հանդիսատեսը
Դիրիժորը, թերեւս, միակն է, որ հանդիսատեսին կանգնում է մեջքով, ...


18-01-2020
Կաշեգործի մասնագիտությունը մերժած, նավապետի երազանքով մեծն նվագավարը
Մի ողջ դիվանագիտություն՝ թաքնված մաեստրո Չեքիջյանի կենսագրության թվերի ու ...


18-01-2020
Ինչո՞ւ Չեքիջյանի երազանքը մնաց անկատար…
Մաեստրոյի խոսքով՝ ամբողջ կյանքում ջանացել է, որ իրեն ...


18-01-2020
Աշխարհի առաջնակարգ նվագախմբեր ղեկավարած երաժշտություն մատուցողը
Որ հաշվի է առնում անգամ դահլիճի աթոռների գույնը

Արմենուհի ...


18-01-2020
Ամեն դիրիժոր իր ակնոցով է նայում նոտաներին
Դժվար է ասել, թե 91 տարի առաջ ի՞նչ եղանակ ...



18-01-2020
Անմահների ուղին փշոտ է, բայց հաղթական
Ադրբեջանական նենգության հերթական ...

18-01-2020
Հայաստանի մարզիկները ռուսական սպորտում լեգեոներներ չեն համարվի
Նոր հեռանկարներ հավաքական եւ ակումբային ...

18-01-2020
«Վարպետ Հակոբից բարեւներ եմ բերել ձեզ...»
Դուդուկահար Էրթան Թեկինը «ՀՀ»-ի հետ ...

18-01-2020
Ազգային երաժշտարվեստի զուլալ ակունքներից
Սասուն Պասկեւիչյանի երգերը շարունակում ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +1... +3
ցերեկը +7... +9

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO