Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

19.01.2020
ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ


Խնդիրը արվեստագետ դարձնելը չէ

Մանկական գեղագիտական կենտրոնը կարեւորում է արվեստագետի ոգով դաստիարակելը

Լուսինե ՆԱԶԱՐՅԱՆ
l.nazaryan@hhpress.am

Հենրիկ Իգիթյանի անվան մանկական գեղագիտական կենտրոնի Վանաձորի մասնաճյուղը սեպտեմբերին կնշի հիմնադրման 35-ամյակը։ Երեքուկես տասնամյակ վանաձորցի փոքրիկները այս ինքնատիպ կրթօջախում հաղորդակցվում են գեղեցիկի հետ, ստանում հայեցի դաստիարակություն, ուսումնասիրում ազգային արվեստը։ Որ խմբակում էլ ընդգրկված լինեն, ինչով էլ զբաղվեն կենտրոնի սաները՝ գեղանկարչությամբ թե ասեղնագործությամբ, կարպետագործությամբ թե տիկնիկագործությամբ, նրանց դաստիարակության հիմքում դրված է գեղեցիկի ընկալումը, որտեղ նրանք նաեւ արվեստի պատմություն են ուսումնասիրում, ծանոթանում ազգային ավանդույթներին, հայկական տարազների ծագմանն ու պատմությանը։
Ժամանակակից, նորաձեւ ու պահանջարկված խմբակների կողքին տեղեկատվական տեխնոլոգիաների այս ժամանակաշրջանում, փաստորեն, վանաձորցի երեխաները, կտրվելով համակարգիչներից ու բջջայիններից, սիրով են այստեղ այցելում։ Ու նույնիսկ սաների թիվը գերազացում է պետպատվերով սովորող երեխաների թվին։
Հենրիկ Իգիթյանի անվան մանկական գեղագիտական կենտրոնի Վանաձորի մասնաճյուղի տնօրեն, նկարչուհի—դիզայներ Կարինե Գլոյանը այս միջավայրին ծանոթ է հիմնադրման առաջին իսկ տարիներից ու արդեն հասցրել է բազում շրջանավարտների մասնագիտական հաջողություններին ականատես լինել։ «ՀՀ»–ի հետ զրույցում տիկին Գլոյանը կարեւորեց գեղագիտական դաստիարակության դերը հենց վաղ տարիքից՝ նշելով, որ իրենց խնդիրը արվեստագետ պատրաստելը չէ, այլ արվեստը սիրող ու գնահատող սերունդ դաստիարակելը։
«Կարծում եմ՝ գեղագիտական դաստիարակությունը բոլորին է պետք։ Ինչ մասնագետ էլ վաղը դառնան, ինչ աշխատանքով էլ զբաղվեն, գեղեցիկի զգացողությունը չպետք է լքի նրանց։ Եթե երեխան գալիս է նկարչության, չի նշանակում, թե վաղը պետք է պարտադիր նկարիչ դառնա։ Երեխային պետք է արվեստին մոտեցնել դեռ վաղ հասակից եւ հնարավորություն տալ նրան ծանոթանալու արվեստի բոլոր ճյուղերին»,–ասաց տիկին Գլոյանը՝ անդրադառնալով գեղագիտական կենտրոնի պատմության եւ գոյության պահպանման վատթարագույն տարիներին։
«Անգամ երկրաշարժից հետո ոչ մի օր չենք դադարեցրել աշխատանքը։ Թեկուզ ժամանակավոր հարմարեցված տնակներում, բայց աշխատել ենք։ Հասկացել ենք, որ այդ օրերին վանաձորցի երեխաները ավելի շատ են կարիք զգում շփվելու արվեստի հետ»,–ասաց տնօրենը։ Տարեկան կտրվածքով 250—300 երեխա է կենտրոն այցելում, ամենակրտսերը 4 տարեկան է, ավագը՝ 16։
«Քանի որ շատ մշակութային կենտրոններ այս շրջանում չեն գործում, ուստի երեխաների հաճախելիությունն աճում է հատկապես ամռանը։ Մենք այս կերպ կազմակերպում ենք նաեւ նրանց ամառային հանգիստը»,–ասաց նա։
Ամենահագեցածը նկարչության խմբակն է։ Գործում են նաեւ առաձին խմբակներ՝ կարպետագործության, բատիկայի, ասեղնագործության, տիկնիկագործության։ Պետպատվեր նախատեսված է 250 երեխայի համար, իսկ երբ այդ թիվը լրանում է, ստիպված ծնողական ֆոնդից են օգտվում, քանի որ նյութերի տրամադրման եւ այլ ծախսերը պիտի կարողանան հոգալ։
Այս բոլոր տարիների ընթացքում կենտրոնի սաներն ու մանկավարժները ակտիվ մասնակցել են նաեւ քաղաքային, հանրապետական միջոցառումների, փառատոների, միջազգային ցուցահանդեսների։ Իսկ աշխատանքների վաճառքից ստացված գումարը նպատակաուղղել են կրթօջախի կարիքների համար։ Կենտրոնի ֆոնդում պահպանվում են լավագույն աշխատանքները, որոնք դառնում են կրթօջախի ինքնատիպ վավերագրերը. դրանց ստեղծման ժամանակաշրջանի մասին կարելի է եզրակացնել գույներից ու թեմաներից։
Գեղագիտական կենտրոնում պարբերաբար կազմակերպվում է նաեւ սաների աշխատանքների ցուցադրություն։ Դա առաջին հերթին ծնողների համար է։ Շատ անգամ նրանք եւս ներկա են լինում դասընթացներին, ականատես լինում երեխաների հաջողություններին։
«Կարո՞ղ եք պատկերացնել ծնողի ուրախությունն ու հպարտությունը, երբ տեսնում է իր երեխայի աշխատանքը ցուցադրված»,–ասում է Կարինե Գլոյանը եւ հավելում, որ կենտրոնը գեղեցիկ արվեստի միջավայր է ողջ քաղաքի համար. այստեղ ցանկացած արվեստագետ կարող է ցուցադրել իր աշխատանքները։ Նաեւ կենտրոնի մանկավարժներն են յուրաքանչյուր տարին գոնե երկու անգամ ցուցահանդեսներ ունենում։ Հինգ տարին մեկ էլ մեծ ցուցահանդեսով ամփոփվում են նախորդ տարիների ձեռքբերումները։
Սեպտեմբերին գեղագիտական կենտրոնի 35-ամյակը կնշանավորվի հերթական մեծ ցուցահանդեսով, որտեղ այցելուներին կներկայացվեն վերջին տարիներին ստեղծված լավագույն աշխատանքները։

27-07-2019





18-01-2020
Պահանջը չի փոխվելու
«Միսը չի թանկանա, հակառակը, նույնիսկ իջեցում կարող է ...


18-01-2020
Տեւական երաշտը փորձությունների առաջ է կանգնեցրել հողագործներին
Ինչպես հաղթահարել բնական արգելքները

Դավիթ ՄԻՔԱՅԵԼՅԱՆ
d.miqayelyan@hhpress.am


«Աշնան ամիսների եւ ...


18-01-2020
Մեջքով... դեպի հանդիսատեսը
Դիրիժորը, թերեւս, միակն է, որ հանդիսատեսին կանգնում է մեջքով, ...


18-01-2020
Կաշեգործի մասնագիտությունը մերժած, նավապետի երազանքով մեծն նվագավարը
Մի ողջ դիվանագիտություն՝ թաքնված մաեստրո Չեքիջյանի կենսագրության թվերի ու ...


18-01-2020
Ինչո՞ւ Չեքիջյանի երազանքը մնաց անկատար…
Մաեստրոյի խոսքով՝ ամբողջ կյանքում ջանացել է, որ իրեն ...


18-01-2020
Աշխարհի առաջնակարգ նվագախմբեր ղեկավարած երաժշտություն մատուցողը
Որ հաշվի է առնում անգամ դահլիճի աթոռների գույնը

Արմենուհի ...


18-01-2020
Ամեն դիրիժոր իր ակնոցով է նայում նոտաներին
Դժվար է ասել, թե 91 տարի առաջ ի՞նչ եղանակ ...



18-01-2020
Անմահների ուղին փշոտ է, բայց հաղթական
Ադրբեջանական նենգության հերթական ...

18-01-2020
Հայաստանի մարզիկները ռուսական սպորտում լեգեոներներ չեն համարվի
Նոր հեռանկարներ հավաքական եւ ակումբային ...

18-01-2020
«Վարպետ Հակոբից բարեւներ եմ բերել ձեզ...»
Դուդուկահար Էրթան Թեկինը «ՀՀ»-ի հետ ...

18-01-2020
Ազգային երաժշտարվեստի զուլալ ակունքներից
Սասուն Պասկեւիչյանի երգերը շարունակում ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +1... +3
ցերեկը +7... +9

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO