Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

25.01.2020
ՄՇԱԿՈՒՅԹ


Կգար հայրենիք, եթե կարողանար ապրել այստեղ իր արվեստով

Լիանա ՍԱՐԳՍՅԱՆ
l.sargsyan@hhpress.am


Մեր հայրենակից, ֆրանսահայ ճանաչված տենոր Ռուբեն Էլբակյանը, ով ապրում եւ ստեղծագործում է Փարիզում, օրերս իր «Ավե Մարիա» շքեղ կատարումով փայլեց Փարիզի պատմական Լա Մադլեն եկեղեցում։ Փարիզի իտալական համայնքի կողմից կազմակերպված բարեգործական միջոցառումը ֆրանսիական խոշորագույն հիմնադրամ «SECOURS CATHOLIQUE»—ի համար էր։
Հանդես գալով Փարիզի էլիտայի, ինչպես նաեւ բազմաթիվ զբոսաշրջիկների տպավորիչ լսարանի առջեւ, միջազգային մամուլի կողմից «Ոսկե ձայն» եւ «Օրհնյալ ձայն» պատվանուն ստացած մաեստրոն զարմացրել է հանրությանն իր բացառիկ կատարումով։ Լուցցիի, Քերուբինիի, Մասկանիի, Մոցարտի, Սեն—Սանսի «Ավե Մարիան» համախմբող նրբաճաշակ ծրագրով նա ցուցադրեց երաժշտական մեկնաբանության այնպիսի արվեստ, որը, ինչպես գրել է Փարիզի հանրահայտ իտալական «Լա Վոչե» ամսագիրը, արժանի է բելկանտոյի մեծագույն կատարողների. «Մաքրագույն ձայնը, հմայիչ բեմականությունը՝ զուգորդվելով հստակ եւ ջերմ արտիստիկ հատկանիշների հետ, թույլ են տալիս Ռուբեն Էլբակյանին թելադրող լինել բելկանտոյի աշխարհում»։ Ռուբեն Էլբակյանի կողմից «Ավե Մարիայի» այս կատարումը, որն անցած ամռանն արդեն հաղթականորեն մեկնարկել էր Հռոմում, ներկայացվելու է միջազգային շրջագայության ժամանակ Նյու Յորքում, Մոսկվայում, Պրահայում, Միլանում։ «ՀՀ»—ի թղթակիցն այս առիթով զրուցել է Ռուբեն Էլբակյանի հետ։
—Փարիզի Լա Մադլեն եկեղեցում ունեցած Ձեր ելույթի մասին խոսում են նաեւ հայաստանյան մամուլում։ Պատմեք մի փոքր այդ օրը տեղի ունեցած միջոցառման եւ Ձեր տպավորությունների մասին։
—Այս ձեռագրով ես ելույթ էի ունեցել թե՛ Փարիզի Լա Տրինիտեում, թե՛ Հռոմում, բայց այն կատարել պատմական Լա Մադլեն եկեղեցում՝ բոլորովին այլ պատասխանատվություն էր։ Ի դեպ, համերգի հովանավորներից մեկն էր իտալական «LA VOCE» ամսագիրը։ Մադլենի պես հսկա եկեղեցին տեսնել գրեթե լեփ—լեցուն, ինձ համար չափազանց հուզիչ էր։ Եվ քանի որ համերգը բարեգործական էր, ինձ համար նաեւ հպարտություն էր։ Հավաքված էր Փարիզի ֆրանկո—իտալական էլիտան, նաեւ՝ մեծ թվով զբոսաշրջիկներ։ Արժանացա բացառիկ ընդունելության, բարձր, կրկնակի հոտնկայս ծափահարությունների։ Նման ընդունելությունն ինձ համար նորություն չէր, բայց անչափ հուզիչ էր, տպավորություն էր, ասես, առաջին անգամն է։ Ամենակարեւորն այն է, որ պրոդյուսերս նույնպես անչափ գոհ էր եւ շատ հպարտ։
—Ի՞նչ ճամփա եք անցել այսպիսի բարձունքի հասնելու եւ ֆրանսիական հասարակության համակրանքը նվաճելու համար։
—Բարձունք հասկացողությունը ինձ համար հարաբերական իմաստ ունի։ Այն երբեք նվաճված չեմ համարում վերջնականապես։ Այսինքն, ամեն նոր հաղթանակ պարտադրում է կրկնակի պատասխանատվություն եւ աշխատանք։ Հայտնի Կալասն ասել է. «Այն պահին, երբ արտիստն իրեն կատարյալ համարեց, նա վերջացած արտիստ է»։ Այնպես որ, ես դեռ շատ անելիքներ ունեմ։
—Պատմեք առաջիկա ծրագրերի եւ հյուրախաղերի մասին։ «Ավե Մարիան» Ձեր կատարմամբ հնչելու է նաեւ Նյու Յորքում, Մոսկվայում, Պրահայում, Միլանում։ Սա միջազգային շրջագայություն է, ինչպե՞ս եք պատրաստվում դրան։
—Համեստաբար եւ լրջորեն, Աստծո կամքով։
—Ի՞նչ ծրագրեր ունեք Հայաստանի հետ կապված։ Չե՞ք մտածում հայրենիքում ապրելու եւ ստեղծագործելու մասին։
—Հայրենիքի հետ կապված ծրագրերն ինձնից կախված չեն, հրավեր պետք է լինի Հայաստանից։ Ասեմ, որ իմ պրոդյուսերը, որ ծագումով հրեա է, դիմել է «Իմ քայլը» հիմնադրամին՝ բարեգործական մենահամերգի առաջարկով, եւ մերժվել։ Վերջին մենահամերգս Հայաստանում տեղի է ունեցել 2007 թ. օպերային թատրոնում՝ Վլադիմիր Սպիվակովի հիմնադրամի համար։ Շատերին թվում է, թե ես եմ մեծամտացել եւ լուրջ չեմ վերաբերվում հայրենիքում երգելուն։ Բայց ես բոլոր առիթներով ասել եմ եւ կրկնում եմ՝ պատրաստ եմ բարեգործական համերգով ելույթ ունենալ ոչ միայն Երեւանում, այլեւ մարզերում։ Ինչ վերաբերում է ապրելուն, բացառված չէ, եթե ես կարողանամ իմ արվեստով ապրել այնտեղ։
—Եթե չլինեիք օպերային երգիչ, ապա ո՞ր ոլորտում կցանկանայիք լինել։
—Կարծում եմ՝ կլինեի ճարտարապետ, նորից արվեստի մարդ։

13-12-2019





25-01-2020
Ճակատամարտ, որը լավ դաս էր թշնամու համար
Քարին տակի հերոսամարտի 28-րդ տարեդարձը

Դավիթ ՄԻՔԱՅԵԼՅԱՆ
d.miqayelyan@hhpress.am


Հունվարի 26-ին ...


25-01-2020
Ադրբեջանի քաղբանտարկյալների հարցը՝ ԵԽԽՎ օրակարգում
Խոշորացույցի տակ կհայտնվի նաեւ Թուրքիան

Լուսինե ՄԽԻԹԱՐՅԱՆ
l.mkhitaryan@hhpress.am


Ստրասբուրգում հունվարի ...


 
25-01-2020
ԱՌՁԵՌՆ ԱՌԱԾԱՆԻ
«Բերնե բերան՝ կելնի գերան

Ասացվածքը պարզում է մարդկային ...


25-01-2020
Գրականագիտությունը, գրականությունը, ժամանակը
Տաղանդավոր գրողներ եւ միջակ գրականություն

Թադեւոս ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ
t.khachatryan@hhpress.am


Հնարավոր առարկությունները ...


25-01-2020
Հայ պոեզիայի անլռելի զանգակատունը
Հունվարի 24-ը Պարույր Սեւակի ծննդյան օրն է։ «Պարույր Սեվակ ...


25-01-2020
«Ոստիկանության բարեփոխումների կարեւորագույն նպատակը պետք է լինի ոստիկանություն—քաղաքացի նոր հարաբերությունների հաստատումը»
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի մոտ երեկ տեղի ունեցած խորհրդակցության ընթացքում ...


25-01-2020
Քանդակագործի տան ճանապարհի ոդիսական պատմությունը
«Մերօրյա արտառոց իրավիճակներ» շարքից

Օրերս անվանի քանդակագործ Արամ ...



25-01-2020
Ինչպե՞ս կայացավ
32-ամյա Կոմիտասի եւ 29-ամյա Չոպանյանի ...

25-01-2020
Ցանքատարածքների վիճակը մտահոգիչ է
Անցած տարվա հոկտեմբերի վերջին Քաշաթաղի ...

25-01-2020
Կարդարանա՞ն Լիբանանում ճգնաժամը հաղթահարելու հույսերը
«Փրկության խումբը» անցավ ...

25-01-2020
Մենք զբաղված ենք մեր աշխատանքով
Ձգտելով կատարելագործել մեր մարզիկների ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +1... +3
ցերեկը +7... +9

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO