Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

23.09.2019
ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ


Եթե գործատուն դիմորդի հետ «գլուխ դնի»

Կրթության որակի հիմքում նաեւ մասնագիտության մասին պատկերացումն է՝ ներսից

Դպրոցից անմիջապես հետո բուհ ընդունվելը մեզանում չգրված օրենքի պես մի բան է։ Չընդունվելու դեպքում էլ համարվում է, որ գործընթացն ուշանում է։ Բայց մասնագիտական ճիշտ ընտրության մասին խոսք քիչ է լինում։ Մինչդեռ աշակերտական նստարանից վեր կացող ու մասնագիտություններին հիմնականում միայն անուններով ծանոթ դիմորդը հաճախ պատկերացում էլ չի ունենում՝ իրեն ինչ է սպասվում իր ընտրած մասնագիտության ոլորտում. մասնագիտությունը, որը ձեռք բերելու համար ֆինանս եւ ժամանակ է ծախսում, իրեն հարմա՞ր է, պատրա՞ստ է արդյոք ենթադրվող առաքելությունն իրականացնել։
Այդ հարցերի պատասխանը մասնագիտական ընտրության առաջ կանգնածները կարող են գործատուի մոտ գտնել, ասել է թե՝ մասնագիտությանը «ներսում» ծանոթանալ։ Միայն թե հարց է՝ նրանց այդ հնարավորությունը կտրվի՞, թե՞ ոչ, կամ՝ ժողովրդական լեզվով ասած, գործատուն աշակերտի հետ «գլուխ կդնի՞»։ Բայց արի ու տես, որ այդ կադրերը նաեւ իրենց համար են պատրաստվում։ Եվ եթե աշակերտը, որը իսկապես ցանկություն ունի, ենթադրենք, մանկավարժ կամ բժիշկ դառնալու, մինչեւ բուհում ընդունելության քննությունների համար դիմում լրացնելը, նախ լինի դպրոցում կամ հիվանդանոցում, հետեւի, հասկանա իր ընտրության նշանակությունն ու բարդությունները, ավելի հիմնավոր ու լիարժեք գիտելիք ստանալու ձգտում կունենա։ Ու այդ պահին ոչ թե կխաթարվի գործատուի աշխատանքը, այլ հետագայում կադրային ընտրության առավել լայն հնարավորություն կստեղծվի նրա համար։ Իսկ ահա բուհական կրթության ճանապարհին միայն կեսից հասկանալով՝ որն է խնդիրը, ուսանողները բուհ են գնում—գալիս «այնքան որ» սկզբունքով, որպեսզի ուսման համար արդեն վճարված գումարը ջուրը չընկնի։ Այդ սկզբունքով ավարտում են, համալրում մասնագետների խումբն ու գործատուի՝ իր պահանջներին չհամապատասխանող մասնագետների մասին զրույցների ու դժգոհությունների առիթ դառնում։
Թ.Մ.

12-09-2019





21-09-2019
Ինքնիշխան պետության ձեռքբերումներն ու մարտահրավերները
Ինչ է սովորեցնում մեզ անկախության արդեն 28 տարվա ...


21-09-2019
Անկախության բանաձեւը
Ո՞րն է պետություն կառուցելու մեր տեսլականը

Լուսինե ՄԽԻԹԱՐՅԱՆ
l.mkhitaryan@hhpress.am


1988-90 ...


 
21-09-2019
IPSE DIXIT
Ամբոխի հոգեբանության ուսումնասիրությունը ցանկալի է դիտվում գործնական առումով, բայց ...


21-09-2019
Տղամարդկանց հագուստ
Սմոքինգ
Բարձրաշխարհիկ պաշտոնական միջոցառումների ժամանակ (օրինակ՝ երեկոյան ընդունելությունների) նախընտրությունը ...


21-09-2019
Պատմության նոր էջ
Ժամանակին Մոսկվայում մի հայ ուսանողի քննությանը հարցրել էին. «Ի՞նչն ...


21-09-2019
Անկախության խորհուրդը պետության համար
Եվ անկախության՝ քաղաքացու ընկալումը

Յուրաքանչյուր դպրոցական գիտի, թե ...


21-09-2019
Ու եղավ այնպես, ինչպես չէր եղել արդեն քանի դար
Հայաստանն անկախացավ ժողովրդի գրեթե միաձայն քվեով

Թամարա ՄՈՒՐԱԴՅԱՆ
t.muradyan@hhpress.am


«Անկախության ...



21-09-2019
Տնտեսական հեղափոխության ընկալումներն ու իրագործումը
Որքանով է այն պահանջված, եւ որոնք են դրա ...

21-09-2019
Ու եղավ այնպես, ինչպես չէր եղել արդեն քանի դար
Հայաստանն անկախացավ ժողովրդի գրեթե ...

21-09-2019
Իմ թանձրացական անկախությունը
Այն ինձ համար եթերային երազանք ...

21-09-2019
Անկախության սպորտը. անմոռանալի ապրումների պահեր
Հայաստանի անկախության 28 տարիներին ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +20... +22
ցերեկը +26... +28

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO