Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

13.11.2019
ԼՂՀ


«Դրախտի դարպասը»՝ Արցախի էկրանին

Դավիթ ՄԻՔԱՅԵԼՅԱՆ
d.miqayelyan@hhpress.am


Ռեժիսոր Ջիվան Ավետիսյանի «Դրախտի դարպասը» նոր գեղարվեստական ֆիլմի առաջնադիտումը Երեւանից հետո կայացավ Ստեփանակերտում։ Հիշեցնենք, որ ֆիլմի հիմքում ընկած է գերմանացի լրագրող Ռոբերտ Ստերնվալի պատմությունը, ով 2016—ին վերադառնալով Արցախ, 22 տարի ընդմիջումից հետո սկսում է լուսաբանել վերսկսված պատերազմը։ Նրա դերում նկարահանվել է գերմանացի հայտնի դերասան Ռիխարդ Զումելը։
Հյուրընկալելով ֆիլմի ստեղծագործական անձնակազմին՝ ԱՀ պետնախարար Գրիգորի Մարտիրոսյանը կարեւորել է նման բարձրարվեստ, գաղափարապես ամուր գործերի ծնունդը, «որոնք հնարավորություն են ստեղծում Արցախի մասին արվեստի միջոցով աշխարհին ներկայացնել ճշմարտությունը եւ, անշուշտ, սպասված են կինոսիրողների կողմից»։ Նրա կարծիքով, դրախտի դարպասները հենց Արցախում են։
Լրագրողների հետ զրույցի ժամանակ Ջիվան Ավետիսյանը նշել է, որ ֆիլմի ստեղծման ամբողջ գործընթացի ժամանակ «զգացվել է կառավարության ընդգծված աջակցությունը»։ Նրա խոսքով՝ ստեղծագործական թիմն իր առջեւ խնդիր էր դրել «արվեստի միջոցով բարձրացնել Արցախի մասին իրազեկվածությունը, միջազգային լսարանին ցույց տալ, որ Արցախը կենսունակ, զարգացող եւ բարգավաճող երկիր է, ու այնտեղ ապրող բնիկ ժողովուրդը պայքարում է վերջնական խաղաղության հաստատման համար»։
Անդրադառնալով թիմի առաքելությանը, Ջ. Ավետիսյանն ասել է. «Շատ կարեւոր է, որ մեր ստեղծած «Թեւանիկ», «Վերջին բնակիչը» եւ «Դրախտի դարպասը» ֆիլմերով կարողանանք Արցախի թեման «դուրս բերել» Հայաստանի սահմաններից ու դրանք դարձնել ամբողջ աշխարհի համար ընկալվող պատմություն, որպեսզի մարդիկ անտարբեր չգտնվեն պատերազմների, ողբերգական ճակատագրերի նկատմամբ»։ Ֆիլմի պրոդյուսեր Ադրինե Միրզայանն էլ հիշեց մի տխուր պատմություն՝ կապված իր պապի հետ, ով «անցյալ դարասկզբին, թուրքերի կողմից իրականացված հայերի սպանդից, Շուշին ավերելուց հետո, ութ տարի անց մազապուրծ կենդանի է մնացել, փախել Բաքու, այնուհետեւ տեղափոխվել Հայաստան, ուր եւ կնքել է իր մահկանացուն»։ Նա գտնում է, որ ոչինչ չպետք է մոռացվի, որքան էլ որ դառը լինի ճշմարտությունը, այն պիտի հասցվի աշխարհին։
Հատկանշական է, որ կինոնկարը համարտադրող երկրներն են Հայաստանը, Լիտվան, Գերմանիան, Ֆրանսիան, ԱՄՆ—ը, Չեխիան եւ Իտալիան։
Ստեփանակերտ

23-10-2019





13-11-2019
Կարո՛ղ ենք տալ «հայկական ջրային դարաշրջանի» մեկնարկը
Մեզ մնում է ճիշտ կառավարել մեր պաշարները

Արմենուհի ՄԵԼՔՈՆՅԱՆ
a.melqonyan@hhpress.am




13-11-2019
Երախտիքի տո՞ւրք արժանավորներին, թե՞...
Ինչպես ենք պատվում եւ հավերժացնում մեր անվանիների հիշատակը

Լիանա ...


 
13-11-2019
ԱՌՁԵՌՆ ԱՌԱԾԱՆԻ
«Ես աղա, դու աղա,
բա մեր աղունն ո՞վ աղա»



 
13-11-2019
Վաղվա քաղաքի թաքնված դեմքը
Թադեւոս ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ
t.khachatryan@hhpress.am


Ընդունված է կարծել, թե հին հույներին է ...


13-11-2019
Մենք հարյուր մեկ տարեկան ենք…
Հետաքրքիր մանրամասներ գործակալության «ծննդի» եւ առաջին քայլերի մասին



13-11-2019
Նիկոլ Փաշինյանը եւ Աննա Հակոբյանը՝ ՅՈՒՆԵՍԿՕ-ում
Աշխատանքային այցով Փարիզում գտնվող վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանը տիկնոջ՝ Աննա ...


13-11-2019
«Հնարավորությունների տոնավաճառ»
Բաց հարթակ գործատուների եւ աշխատանք փնտրողների միջեւ




13-11-2019
Շեմը հեշտ է, ուսուցումն անվճար՝ անկախ առաջադիմությունից
Նպատակային ուսուցումն իր առաքելությունն ...

13-11-2019
Ակնայում հայկական նոր խաչքար է հայտնաբերվել
Այն իրեղեն ապացույց է՝ ընդդեմ պատմության ...

13-11-2019
Տարածաշրջանը՝ համաշխարհային շահերի բախման թատերաբեմ
Երբ միջազգային օրակարգն ուրվագծվի, ...

13-11-2019
Հայկական վոլեյբոլն աննախանձելի վիճակում է
Բեկումնային կարող է լինել Վրաստանի հետ ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +18... +20
ցերեկը +25... +27

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO