Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

26.01.2020
ՄՇԱԿՈՒՅԹ


Գեորգի Գարանյան–75

Սաքսոֆոնի ու փայտիկի անզուգական համադրողը

Օգոստոսի 15–ին լրացավ խորհրդային սաքսոֆոնահար, կոմպոզիտոր, ՌԴ ժողովրդական արտիստ (1993), ԽՍՀՄ կինեմատոգրաֆիստնրի միության անդամ (1975), ՌԴ կինեմատոգրաֆիստնրի միության անդամ (1996), ՌԴ պետական մրցանակի դափնեկիր (2000) Գեորգի Գարանյանի ծննդյան 75–ամյակը։
Գեորգի Գարանյանը ծնվել է Մոսկվայում։ Երաժշտական գործունեությունն սկսել է Յուրի Սաուլսկիի եւ Օլեգ Լունդստրեմի նվագախմբում։
1957 թվականին ավարտել է Մոսկվայի պետական տեխնոլոգիական համալսարանը։
1958 թվականից, որպես մենակատար եւ նվագակցող, հանդես է եկել ջազային եւ էստրադային նվագախմբերում, նվագել ալտ եւ սաքսոֆոն։
1966—1973 թվականներին աշխատել է Վադիմ Լյուդվիգովսկու երաժշտական էստրադային նվագախմբում։
1973—1982 թվականներին ղեկավարել է «Մելոդիա» նվագախումբը։ Նվագախմբի առաջին ձայնասկավառակը վաճառվել է 4 միլիոն օրինակով։ Նրա ղեկավարած տարիներին ձայնագրվել են 16 անհատական եւ 9 նվագախմբի ձայնասկավառակներ։
1973—1976 թվականներին եղել է ԽՍՀՄ կինեմատոգրաֆիայի սիմֆոնիկ նվագախմբի ղեկավար։ Վարել է «Գեորգի Գարանյանի ջազ—ակումբը» հաղորդումը։ Ստացել է բազմաթիվ մրցանակներ ջազային փառատոներում՝ Պրահա, Բոմբեյ, Հավանա, Վարշավա, Իսրայել, Ֆինլանդիա։ Գրել է նաեւ թատերական ներկայացումների երաժշտություններ։
1991 թվականին Մոսկվայում, 1998 թվականին Կրասնոդարում հիմնել է ջազային նվագախմբեր։
2003—2006 թվականներին ղեկավարել է Մոսկվայի Օլեգ Լունդստրեմի անվան պետական կամերային ջազ նվագախումբը։ Եղել է Մոսկվայի կրկեսի գլխավոր դիրիժորը։
Սաքսոֆոնով գործեր է նվագել հանրահայտ խորհրդային ֆիլմերում՝ «Ադամանդե ձեռքը», «Մենք ջազից ենք», «Աշնանային բլյուզ» եւ «Դե սպասիր» մուլտֆիլմում։ Գրել է կինոերաժշտություն՝ «Իրիկնային լաբիրինթոս», 1981, «Նրա երիտասարդության դեղատոմսը», 1984 (երկուսն էլ՝ Մոսֆիլմ)։
Համերգներով բազմիցս հանդես է եկել Երեւանում։
*
Նրան մտերիմներն անվանում էին կամ պարզապես Ժորա կամ՝ Արամիչ։ Կրթությամբ ճարտարագետ ինքնուսույց տաղանդը այնպես էր նվագում սաքսոֆոն, ինչպես չեն նվագում կոնսերվատորիաներ ավարտածները։ Միշտ եւ ամեն ինչում ձգտում էր լինել առաջինը, եւ դա նրան հաջողվում էր։ Գործիքավորման բացառիկ տաղանդ ուներ. նրա նվագախմբում յուրաքանչյուր գործիք դառնում էր գլխավոր։ Իսկ ինքը նվագում էր բոլոր զգայարաններով։ Շատ արագ էր վերծանում ցանկացած երաժշտություն։ Փորձերը նշանակում էր միայն հանգստյան օրերին, որովհետեւ նվագախմբի երաժիշտները բոլորն աշխատում էին տարբեր տեղեր։ «Ես չեմ կարող խմբավարել քաղցած երաժիշտների»,–ասում էր նա։ Խմբավարելու իր մեթոդն ուներ. ցանկանում էր, որ հանդիսատեսին էլ հասկանալի լիներ, թե ինչ է կատարվում նվագախմբում։ Ուներ հրաշալի ճկունություն, ռիթմ, զուտ գարանյանական ժեստեր։ Կարողանում էր խմբավարել ձեռքերով, ոտքերով, աչքերով…
Գարանյանն ապրում էր երաժշտության հետ համահունչ ու ներդաշնակ, հետը շփվում որպես կենդանի էակի։ Նա կարող էր համերգի հենց սկզբում նվագախմբի սխալ մուտքից հետո «ստոպ» տալ եւ նորից սկսել, կարող էր առաջին գործողությունից հետո հեռանալ թատրոնից, եթե նվագախումբը չէր գոհացրել իրեն։
Որպես քաղաքացի նա ծայրահեղության հասնող օրինապաշտ ու կարգապահ էր, երբեք մեքենան արգելված վայրում չէր կայանի եւ կենցաղային վճարները մեկ օր չէր ուշացնի։ Մարդամոտ էր, շփման մեջ թեթեւ, հումորով ու սրամիտ։ Բայց մասնագիտության մեջ անզիջում խստապահանջ էր։ Մի անգամ նույնիսկ դաշնակահարին ազատել էր աշխատանքից համերգի ընդմիջմանը ննջելու համար։
Ամեն անգամ համերգից առաջ հուզվում էր այնպես, կարծես առաջին անգամ էր բեմ բարձրանալու։ Մի անգամ, երբ հիվանդ վիճակով բարձրացել էր բեմ, դիմելով հանդիսատեսին, ասել էր. «Արտիստին մի բան կարող է խանգարել բեմ բարձրանալ՝ մահը»։
Գեորգի Գարանյանը, Արամիչը… Ժորան 75 տարեկան է…
Ռուդիկ ԳԵՎՈՐԳՅԱՆ

04-09-2019





25-01-2020
Ճակատամարտ, որը լավ դաս էր թշնամու համար
Քարին տակի հերոսամարտի 28-րդ տարեդարձը

Դավիթ ՄԻՔԱՅԵԼՅԱՆ
d.miqayelyan@hhpress.am


Հունվարի 26-ին ...


25-01-2020
Ադրբեջանի քաղբանտարկյալների հարցը՝ ԵԽԽՎ օրակարգում
Խոշորացույցի տակ կհայտնվի նաեւ Թուրքիան

Լուսինե ՄԽԻԹԱՐՅԱՆ
l.mkhitaryan@hhpress.am


Ստրասբուրգում հունվարի ...


 
25-01-2020
ԱՌՁԵՌՆ ԱՌԱԾԱՆԻ
«Բերնե բերան՝ կելնի գերան

Ասացվածքը պարզում է մարդկային ...


25-01-2020
Գրականագիտությունը, գրականությունը, ժամանակը
Տաղանդավոր գրողներ եւ միջակ գրականություն

Թադեւոս ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ
t.khachatryan@hhpress.am


Հնարավոր առարկությունները ...


25-01-2020
Հայ պոեզիայի անլռելի զանգակատունը
Հունվարի 24-ը Պարույր Սեւակի ծննդյան օրն է։ «Պարույր Սեվակ ...


25-01-2020
«Ոստիկանության բարեփոխումների կարեւորագույն նպատակը պետք է լինի ոստիկանություն—քաղաքացի նոր հարաբերությունների հաստատումը»
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի մոտ երեկ տեղի ունեցած խորհրդակցության ընթացքում ...


25-01-2020
Քանդակագործի տան ճանապարհի ոդիսական պատմությունը
«Մերօրյա արտառոց իրավիճակներ» շարքից

Օրերս անվանի քանդակագործ Արամ ...



25-01-2020
Ինչպե՞ս կայացավ
32-ամյա Կոմիտասի եւ 29-ամյա Չոպանյանի ...

25-01-2020
Ցանքատարածքների վիճակը մտահոգիչ է
Անցած տարվա հոկտեմբերի վերջին Քաշաթաղի ...

25-01-2020
Կարդարանա՞ն Լիբանանում ճգնաժամը հաղթահարելու հույսերը
«Փրկության խումբը» անցավ ...

25-01-2020
Մենք զբաղված ենք մեր աշխատանքով
Ձգտելով կատարելագործել մեր մարզիկների ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +1... +3
ցերեկը +7... +9

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO