Հայերեն / English / Русский

Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

29.04.2017
ՏՆՏԵՍՈՒԹՅՈՒՆ


Միասնական տրանսպորտային տարածք

ԵԱՏՄ անդամ երկրների տրանսպորտի բնագավառի ղեկավարների 6—րդ խորհրդակցությունը

ԵԱՏՄ շրջանակներում միասնական տրանսպորտային տարածքի եւ միասնական շուկայի տրանսպորտային ծառայությունների ձեւավորմանն առնչվող խնդիրները քննարկվեցին փետրվարի 11—ին Ծաղկաձորում մեկնարկած միության անդամ պետությունների տրանսպորտի բնագավառի լիազոր մարմինների ղեկավարների 6—րդ խորհրդակցության ընթացքում։ Հանդիպման մասնակիցների ուշադրության կենտրոնում էին ԵԱՏՄ երկրների միջեւ տրանսպորտային քաղաքականությունը, ոլորտին եւ ենթակառուցվածքներին առնչվող արդիական այլ հարցեր։
Հանդիպման ընթացքում ձեռք են բերվել կարեւոր համաձայնություններ ու ստորագրվել են մի շարք փաստաթղթեր, որոնք վերաբերում են մինչեւ 2025 թվականը ԵԱՏՄ անդամ պետությունների միջեւ տրանսպորտային հաղորդակցությունների բոլոր սահմանափակումների վերացմանը։ Աշխատանքային քննարկմանը հաջորդած ճեպազրույցի ընթացքում այս մասին հայտնեց ՀՀ տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը՝ հավելելով, որ այդ նպատակով Հայաստանը սերտորեն համագործակցում է Եվրոպական տնտեսական հանձնաժողովի հետ։
«Տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունն էլ իր հերթին հատուկ նշանակություն է տալիս տրանսպորտային շուկայի զարգացման համար բարենպաստ պայմանների ստեղծմանը։ Հայաստանը մասնակցում է նաեւ միջազգային փոխադրումների ազատականացման գործընթացին, ֆիզիկական եւ ոչ ֆիզիկական արգելքների վերացմանը։ ԵԱՏՄ շրջանակում համագործակցության հիմնական խնդիրներից մեկը բեռների ավտոմոբիլային փոխադրումների փուլային ազատականացման ծրագրի իրականացումն է։ Կաբոտաժային փոխադրումների կարգավորման վերաբերյալ Հայաստանում արդեն կատարվել են օրենսդրական փոփոխություններ, եւ այս փուլում Հայաստանը պատրաստ է այդ փոխադրումների իրականացմանը»,–վստահեցրեց նախարարը։
Մանրամասնելով ԵԱՏՄ տարածքում ավտոմոբիլային կաբոտաժային փոխադրումների ազատականացման խնդիրները՝ Վ. Մարտիրոսյանը նկատեց, որ դրա շնորհիվ միության անդամ մի երկրի տարածքում գրանցված բեռնափոխադրող ընկերությունը կկարողանա միջազգային փոխադրումների ճանապարհին բեռներ փոխադրել մի կետից մյուսը՝ ԵԱՏՄ անդամ մեկ այլ պետության տարածքով։
Եվրասիական տնտեսական հանձնաժողովի էներգետիկայի եւ ենթակառուցվածքի հարցերով կոլեգիայի անդամ (նախարար) Ադամկուլ Ժունուսովն իր հերթին բավականին արդյունավետ գնահատեց խորհրդակցության նախնական փուլը։ Քննարկման մասնակիցները, նրա խոսքով, կարողացան օրակարգային հարցերում համաձայնության գալ, հստակեցնել աշխատանքները՝ կապված հետագա աշխատանքների նախագծման հետ, որոնք միտված են ճանապարհային արգելքների վերացմանը։ Մշակվել է նաեւ «Ճանապարհային քարտեզի» պատրաստման աշխատանքի հայեցակարգը, որով կզբաղվի անդամ երկրների փոխնախարարների գլխավորած աշխատանքային խումբը։ Այդպիսի մոտեցումն, ըստ Ա. Ժունուսովի, թույլ կտա միության տարածքում մինչեւ 2025թ. հանել տրանսպորտային բոլոր տեսակի փոխադրումների սահմանափակումները եւ արգելքները։
«Մենք ակնկալում ենք որակական փոփոխություններ ԵԱՏՄ անդամ պետությունների տնտեսության մեջ, մարդկանց կյանքի որակի բարելավում, ապրանքների մրցունակություն, տրանսպորտային հասանելիություն եւ մարդկանց շարժունակության բարձրացում՝ շնորհիվ տրանսպորտային ծառայությունների ընդհանուր շուկայի ձեւավորման»,–նշեց ԵՏՀ պաշտոնյան։
ԵԱՏՄ շրջանակում նպատակաուղղված աշխատանք է տարվում տնտեսական ինտեգրացիայի խորացման ուղղությամբ, որը վերաբերում է նաեւ տրանսպորտային ոլորտի ծառայություններին։ Այս մասին հայտնեց ՌԴ տրանսպորտի նախարար Մաքսիմ Սոկոլովը՝ շեշտելով, որ միասնական ինտեգրացիոն տարածքի ձեւավորումը ենթադրում է ոչ միայն համաձայնեցված տրանսպորտային քաղաքականություն, այլեւ ամուր տրանսպորտային կապերի ձեւավորում եւ զարգացում. դա վերաբերում է ինչպես ցամաքային, ծովային, այնպես էլ ավիացիոն կապերին։
«Ուրախ եմ, որ այս խորհրդակցությունն անցկացվում է հայկական հողի վրա. շատ հաճելի է տեսնել նման հյուրընկալություն։ Նախքան խորհրդակցությունը գործընկերների հետ խոսում էինք անդամ պետությունների մայրաքաղաքների միջեւ ուղիղ օդային հաղորդակցություն կազմակերպելու անհրաժեշտության մասին, որպեսզի նախեւառաջ հարմար լինի մեր բիզնեսի, զբոսաշրջիկների համար։ Հասկանում ենք նաեւ, որ Հայաստանի համար հիմնական հարցը ավտոմոբիլային փոխադրումն է։ Հետեւաբար, կաբոտաժային փոխադրումների ազատականացումը կնվազեցնի բեռնափոխադրման ծախսերը, ինչն էլ կհանգեցնի փոխադրվող ապրանքների գների նվազման»,–նշեց նա։
Մ. Սոկոլովը շեշտեց՝ կաբոտաժային բեռնափոխադրումների սահմանափակումներ կան ամբողջ աշխարհում։ Անգամ Եվրոպական միությունում, որը բավական երկար ինտեգրման ճանապարհ է անցել, կաբոտաժային փոխադրումները շատ մտահոգիչ թեմա են, եւ հիմնականում երկրները դա թույլ չեն տալիս իրենց տարածքում. «Մենք կարողացանք փոխհամաձայնության գալ այս հարցի շուրջ, իսկ դա նշանակում է, որ նպատակ ունենք խորացնելու տնտեսությունների ինտեգրումը տրանսպորտային ծառայությունների ոլորտում։ Հաշվի առնելով Հայաստանի աշխարհագրական դիրքը եւ այն, որ, բացառությամբ օդայինի, Հայաստանը չունի ուղիղ տրանսպորտային կապեր ԵԱՏՄ անդամ պետությունների հետ, մենք հակված ենք համագործակցության տարբեր ձեւաչափերի, այդ թվում՝ երրորդ երկրների հետ բանակցությունների, որպեսզի մեղմվեն Հայաստանի համար առկա տրանսպորտային անհարմարությունները»։
Խոսքը, մասնավորապես, վերաբերում է Վրաստանի ներգրավվածությանը նշված գործընթացներին. ՌԴ տրանսպորտի նախարարը շեշտեց, որ միությունը բաց է բոլոր գործընկերների համար. «Սա բաց ձեւաչափ է նրանց համար, ովքեր նույնպես ձգտում են տնտեսական ինտեգրացիայի, փոխադարձ շահավետության եւ տնտեսական արդյունավետության»։
Արման ԳԱՍՊԱՐՅԱՆ

14-02-2017





 
28-04-2017
ՀՀԿ ԳՄ նիստում
Հայաստանի հանրապետական կուսակցությունը եւ Հայ հեղափոխական դաշնակցությունը տեսանելի ապագայում ...


28-04-2017
Ավիատոմսերի գները կնվազեն
Բանակցություններ ԵՄ—ի հետ ընդհանուր ավիացիոն գոտու համաձայնագրի շուրջ



28-04-2017
Բացօթյա, պարսպապատ ու բուժանձնակազմով
Երեւանում ու մարզերում հրաձգարաններ կկառուցվեն

Այն որ հրաձգություն ...


 
28-04-2017
Օրենսդրությունները պետք է ներդաշնակեցվեն
Հայաստանը հյուրընկալել է ԵԱՏՄ անդամ երկրների հարկային հարցերով ...


 
28-04-2017
Ներդրումային ծրագրերն ընթացքում են
Այս տարի շուրջ 2 տասնյակն էլ նախատեսվում է



 
28-04-2017
Ով եւ որտեղից է բերել ադրբեջանական խնձորը
ՍԱՊԾ—ն ՊԵԿ—ի հետ դեռ համատեղ հայտարարություն կանի

Ինչպես ...


28-04-2017
Կառուցվածքային փոփոխություններ են կատարվել
Որոնք միտված են ջրային տնտեսությունում արդյունավետության բարձրացմանը

Երեկ ...



 
28-04-2017
Արցախն արժեւորում է հանդիպումը
Բանակցությունների առանցքը՝ վստահության ...

28-04-2017
Թռիչք կլինի՞, թե՞ ոչ
Սպասենք «Եվրատեսիլին»


28-04-2017
Հինավուրց բնօրրանի վկայարանը
Շուշիի երկրաբանության թանգարանի ...

 
28-04-2017
Ստեղծվում է անվտանգության հուսալի գոտի
Մեկնարկել են հակահրդեհային կանխարգելիչ ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +9... +11
ցերեկը +23... +25

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO