Հայերեն / English / Русский

Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

23.10.2017
ԱՅԼՔ...


Աջ ղեկով մեքենա ունեցողները դեռ կարող են հանգիստ լինել

Աջ ղեկով մեքենաներ վարելն արգելելու մասին քննարկումներ չկան։ Սա երեկ կառավարության նիստից հետո լրագրողների հետ զրույցում ասաց տրանսպորտի, կապի եւ տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Վահան Մարտիրոսյանը եւ հավելեց. «Երբ օպտիմալ լուծումը գտնենք, կներկայացնենք»։
Նախարարը մարտակա՞ն է տրամադրված այս հարցում. դիտարկմանն ի պատասխան Մարտիրոսյանն ասաց. «Մարտական չեմ տրամադրված, դա այն խնդիրն է, որ ինչ—որ մի օր պիտի լուծենք։ Եթե ժամանակին չի արգելվել, մի օր պիտի գա, որ կարգավորենք։ Հայաստանն աջակողմյան երթեւեկության երկիր է, չի կարող լինել երկու կողմ»։
Վահան Մարտիրոսյանը հավաստեց, որ մեքենաները շրջանառությունից հանելու խնդիր չկա. «Ժամանակ կտրամադրվի, 20 կամ 50 տարի, հստակ բան չկա, բայց, կրկնում եմ, քանի որ Հայաստանն աջակողմյան երթեւեկության ապահով երկիր է, պետք է այդ խնդիրը լուծվի»։
Ու, որպես իր խոսքերի ապացույց, նկատեց, թե անձամբ փորձել է աջ ղեկով մեքենա վարել եւ համոզվել է, որ բնավ հարմարավետ չէ։
Իսկ եթե աջակողմյան ղեկով մեքենաների երթեւեկությունն արգելվի, ապա պետությունը կաջակցի՞ դրանց վաճառքի կամ ղեկի տեղափոխման հարցում։ Վահան Մարտիրոսյանի պատասխանն էլ հարցով էր. «Իսկ եթե չպարտադրվի՞ ղեկը փոխել։ Եթե որոշում չկա, ինչի՞ մասին է խոսքը»։
Խոսելով վարչապետի այն հանձնարարականից, թե էլեկտրական շարժիչով մեքենաների ներմուծումը պետք է ազատել հարկերից, տուրքերից եւ գույքահարկից, նախարարը նկատեց. «Պետք է նայել ապագայի մարտահրավերներին եւ չսահմանափակվել «յոլա գնալու» մոտեցմամբ։ Որովհետեւ ամբողջ աշխարհը գնում է էլեկտրական մեքենաների։ Երկրներ կան՝ հայտարարել են, որ 2025 թվականից արգելելու են վառելիքով մեքենաները»։
Լրագրողները հետաքրքրվեցին նաեւ, թե հնարավո՞ր է, որ ձախակողմյան ղեկով մեքենաների ներմուծման մաքսատուրքերը էժանանան։ Վահան Մարտիրոսյանի պատասխանը հետեւյալն էր. «Կան քննարկումներ։ Մենք ունենք կոնկրետ համաձայնագիր ԵԱՏՄ—ի հետ, որը 2020 թվականին կմտնի ուժի մեջ։ Մաքսային գոտու ընդունած նորմեր ու չափեր կան՝ տոկոսադրույքների մասով»։

Արմենուհի ՄԵԼՔՈՆՅԱՆ

13-10-2017





21-10-2017
Խաղաղ կարգավորմանն այլընտրանք չկա
Իսկ Բաքուն hուսահատորեն շարունակում է խախտել զինադադարը

Հայաստանի ...


21-10-2017
Խորհրդարանական համագործակցություն
Արա Բաբլոյանը հանդիպել է մարշալեկ Մարեկ Կուհչինսկու հետ



21-10-2017
Արդարադատության ոլորտի խնդիրները նույնն են
Վրաց—հայկական իրավական երկրորդ ֆորումը

Վրաստանի մայրաքաղաք Թբիլիսիում երեկ ...


 
21-10-2017
Ժնեւում պայմանավորվել էին նվազեցնել լարվածությունը
Սակայն Բաքուն շարունակում է խախտել ձեռք բերված պայմանավորվածությունները



 
21-10-2017
Համաձայնագիրը կստորագրվի
Իսկ վավերացման գործընթացը կարող է ավարտվել եկող տարի



21-10-2017
Գիտական նոր խնդիրներ
Բյուրականի աստղադիտարանում իրականացվում են կառուցվածքային փոփոխություններ

ՀՀ ԳԱԱ ...


21-10-2017
Էդվարդ Նալբանդյանը ԵՊՀ—ում մասնակցեց Բուտրոս Ղալիի անվան լսարանի բացմանը
Երեկ արտգործնախարար Էդվարդ Նալբանդյանն այցելեց Երեւանի պետական համալսարան, ուր ...



21-10-2017
Միջուկային էներգետիկայից չենք հրաժարվի
Հավաստում է նախարարն ու ներկայացնում այլ ...

 
21-10-2017
Արցախի զբոսաշրջությունը՝ «Ինվետեքս» ցուցահանդեսում
Արցախյան տաղավարը վերստին մեծ հետաքրքրություն է ...

21-10-2017
Բացվեց Հակի դպրոցը
Հոկտեմբերի 17—ին մարդաշատ էր Քաշաթաղի շրջանի Հակի ...

 
21-10-2017
D—8—ի գագաթնաժողովից լուրջ ակնկալիքներ չկան
Երեկ Ստամբուլում տեղի է ունեցել D—8 (Developing 8 countries) ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +6... +8
ցերեկը +20... +22

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO