Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

28.01.2020
ՀԱՍԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆ


Որ ձուկը ջրի փոխարեն ցանցում չհայտնվի

Մի գիտնական բնության ու նրա հարստությունների մասին դասախոսություն կարդալու ժամանակ հիշատակում է, որ թթվածինը, առանց որի կյանք չկա, հայտնագործվել է ընդամենը 1773 թվականին։ «Տպավորիչ է,–լսվում է դահլիճից,–իսկ ի՞նչ էին շնչում մարդիկ մինչ այդ»։
Օրերս ներկայացվեց Երեւանի հասարակական տրանսպորտի նոր ցանցի նախագիծը։ Սա, իհարկե, չի նշանակում, թե ներկայումս մայրաքաղաքում տրանսպորտային ցանց չկա, մարդիկ էլ ոտքով են տեղաշարժվում, այնպես, ինչպես թթվածնի՝ 18—րդ դարում հայտնագործված լինելը չի նշանակում, թե մարդիկ մինչ այդ չէին շնչում։ Տրանսպորտային ցանցի նախագծով առաջարկվում է շուրջ երեք անգամ կրճատել առկա տրանսպորտային միջոցների եւ գծերի քանակը։ Դա ոչ միայն թույլ կտա բարելավել տրանսպորտային իրավիճակը մայրաքաղաքում, այլեւ՝ բարելավել նաեւ բնապահպանական վիճակը, այսինքն՝ ավելի շատ թթվածին կշնչենք։ Անշուշտ, մշակողների առաջ դրված առաջնահերթ խնդիրը սա չէ, որովհետեւ մեր քաղաքացիներին նախեւառաջ հուզում է քաղաքակիրթ ու մարդավարի տրանսպորտային երթեւեկը։
Ի՞նչ է բերելու տրանսպորտային նոր ցանցը, բացի խոստացված օպտիմալացումը եւ իրավիճակի բարելավումը։ Այն շոշափելու է «գծատերերի» շահերը, գծից դուրս եկող տրանսպորտային միջոցների ու նրանց վարորդների հետագա ճակատագիրը, հատկապես վարորդական ընտանիքների սոցիալական վիճակը եւ դրանից բխող շատ հարցեր։ Այնպես որ, խնդիրը միայն գծերի ու տրանսպորտային միջոցների օպտիմալացումը կամ տրանսպորտային պարկի թարմացումն ու, ամենակարեւորը, ուղեվարձը չթանկացնելը չէ։
Երեւանի տրանսպորտային ցանցը բազմաշերտ մի սարդոստայն է, որը հյուսված է տարբեր թելերով ու տարբեր խտությամբ, տեղ—տեղ նույնիսկ կարկատաններով։ Տարբեր պատճառներով մարդիկ հաճախ են խճճվում, երբեմն նույնիսկ մոլորվում դրանում։ Թեպետ ամերիկացի գրող Էդգար Պոն ասում էր, թե «որեւէ տրանսպորտ քեզ համընթաց չի լինի, եթե չգիտես, թե ուր գնալ», այդուհանդերձ, մայրաքաղաքի տրանսպորտային ցանցի նախագիծը դեռ բավականին ճանապարհ ունի անցնելու։ Ընդ որում, այդ ճանապարհը ձգվելու է միկրոավտոբուսի վախճանի, տրոլեյբուսի երկրորդ շնչառության միջով ու հասնելու է ավտոբուսի գերիշխանությանը։
Չափազանց կարեւոր է, որ ցանցի վերջնական տարբերակի արդյունքում ուղեւորներն այնտեղ իրենց զգան ինչպես ձուկը ջրում, ոչ թե ինչպես ձուկը՝ ցանցում։

24-01-2018





25-01-2020
Ճակատամարտ, որը լավ դաս էր թշնամու համար
Քարին տակի հերոսամարտի 28-րդ տարեդարձը

Դավիթ ՄԻՔԱՅԵԼՅԱՆ
d.miqayelyan@hhpress.am


Հունվարի 26-ին ...


25-01-2020
Ադրբեջանի քաղբանտարկյալների հարցը՝ ԵԽԽՎ օրակարգում
Խոշորացույցի տակ կհայտնվի նաեւ Թուրքիան

Լուսինե ՄԽԻԹԱՐՅԱՆ
l.mkhitaryan@hhpress.am


Ստրասբուրգում հունվարի ...


 
25-01-2020
ԱՌՁԵՌՆ ԱՌԱԾԱՆԻ
«Բերնե բերան՝ կելնի գերան

Ասացվածքը պարզում է մարդկային ...


25-01-2020
Գրականագիտությունը, գրականությունը, ժամանակը
Տաղանդավոր գրողներ եւ միջակ գրականություն

Թադեւոս ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ
t.khachatryan@hhpress.am


Հնարավոր առարկությունները ...


25-01-2020
Հայ պոեզիայի անլռելի զանգակատունը
Հունվարի 24-ը Պարույր Սեւակի ծննդյան օրն է։ «Պարույր Սեվակ ...


25-01-2020
«Ոստիկանության բարեփոխումների կարեւորագույն նպատակը պետք է լինի ոստիկանություն—քաղաքացի նոր հարաբերությունների հաստատումը»
Վարչապետ Նիկոլ Փաշինյանի մոտ երեկ տեղի ունեցած խորհրդակցության ընթացքում ...


25-01-2020
Քանդակագործի տան ճանապարհի ոդիսական պատմությունը
«Մերօրյա արտառոց իրավիճակներ» շարքից

Օրերս անվանի քանդակագործ Արամ ...



25-01-2020
Ինչպե՞ս կայացավ
32-ամյա Կոմիտասի եւ 29-ամյա Չոպանյանի ...

25-01-2020
Ցանքատարածքների վիճակը մտահոգիչ է
Անցած տարվա հոկտեմբերի վերջին Քաշաթաղի ...

25-01-2020
Կարդարանա՞ն Լիբանանում ճգնաժամը հաղթահարելու հույսերը
«Փրկության խումբը» անցավ ...

25-01-2020
Մենք զբաղված ենք մեր աշխատանքով
Ձգտելով կատարելագործել մեր մարզիկների ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +1... +3
ցերեկը +7... +9

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO