Հանրապետություն
Հասարակություն
Ներքին կյանք
Արտաքին քաղաքականություն
Տնտեսություն
Սոցիում
Մշակույթ
Գիտություն
Կրթություն
Առողջապահություն
 
Պաշտոնական
Նախագահ
Ազգային ժողով
Կառավարություն
ԱԳՆ
ՊՆ
Մայր Աթոռ
Այլք...
 
Երևան
Մարզեր
ԼՂՀ
Աշխարհ
Զանազան

18.01.2020
ԱՅԼՔ...


Կապուղի, անսարքություն եւ ֆիսկալ հիշողություն

ՀԴՄ-ներին ներկայացվող պահանջներում փոփոխություններ են առաջարկվում

Արմենուհի ՄԵԼՔՈՆՅԱՆ    
a.melqonyan@hhpress.am

ՀԴՄ-ներին ներկայացվող պահանջներում փոփոխություններ կլինեն։ Համենայնդեպս, Պետական եկամուտների կոմիտեն կառավարության 2017թ. հոկտեմբերի 5-ի որոշմամբ որոշել է փոփոխություններ ու լրացումներ կատարել եւ համապատասխան որոշման նախագիծ է մշակել։
Փորձեցինք հասկանալ՝ ինչի մասին է խոսքը։
Նախ ասենք, որ 2017թ. նշյալ որոշմամբ սահմանված են, մասնավորապես, ՀԴՄ—ին եւ ցանցային կապի միջոցներին ներկայացվող տեխնիկական պահանջներն ու անսարքություն հայտնաբերելու դեպքում ՀԴՄ—ները սպասարկման կենտրոն ներկայացնելու եւ վերջինիս կողմից ՀԴՄ—ների վերանորոգման աշխատանքներին վերաբերող կարգավորումները։
Բանն այն է, սակայն, որ Հայաստանում գործող կապի առաջատար օպերատորների կողմից ներկայացված տեղեկանքների համաձայն՝ ՀԴՄ—ների միջոցով հարկային մարմնի տեղեկատվական բազա տվյալների ուղարկման, ինչպես նաեւ ընթացիկ սպասարկման համար անհրաժեշտ շարժական կապի ապահովումն իրականացվում է առավելագույնը 3G կապուղու միջոցով, քանի որ փոխանցվող տվյալների ծավալը փոքր է։ Մինչդեռ որոշման 5—րդ կետի 1—ին ենթակետի համաձայն՝ ՀԴՄ—ն պետք է ունենա SIM քարտով՝ 4G (+), 3G, 2G եւ GPRS կապուղիներով, WIFI, Ethernet պորտով համացանցի միջոցով վերադաս հարկային մարմնի տեղեկատվական համակարգին միանալու հնարավորություն։
Բացի այդ, նույն որոշման համաձայն՝ ՀԴՄ—ի աշխատանքի ընթացքում անսարքություն հայտնաբերելիս պատասխանատու անձը պարտավոր է անջատել ՀԴՄ—ն ու դրա մասին անհապաղ տեղեկացնել իր ղեկավար անձին, որը սպասարկման կենտրոնին տեղեկացնում է ՀԴՄ—ի անսարքության մասին։ Սպասարկման կենտրոնն ստուգում է անսարք ՀԴՄ—ն եւ անհրաժեշտության դեպքում ՀԴՄ կիրառող կազմակերպության ղեկավարի կամ պատասխանատու անձի հետ կազմում է ՀԴՄ—ն անսարք լինելու վերաբերյալ ակտ։ ՀԴՄ կիրառողի պահանջով սպասարկման կենտրոնը ՀԴՄ—ի վերանորոգման ամբողջ ժամանակահատվածի ընթացքում ՀԴՄ կիրառողին տրամադրում է ժամանակավոր օգտագործման ՀԴՄ։ Բայց այստեղ խնդիր կա. որոշմամբ հստակ ժամկետներ սահմանված չեն այս գործընթացների իրականացման համար։
Ըստ այդմ, ՊԵԿ—ն առաջարկում է վերանայել ՀԴՄ—ին ներկայացվող՝ SIM քարտով՝ 4G (+), 3G, 2G եւ GPRS կապուղիներով վերադաս հարկային մարմնի տեղեկատվական համակարգին միանալու հնարավորության պարտադիր պահանջը՝ սահմանելով SIM քարտով՝ նվազագույնը 3G կապուղիով միանալու հնարավորություն։
Պատճառն այն է, որ, ըստ ՊԵԿ—ի, ՀԴՄ—ների համար 4G տեսակի կապուղու պահանջի սահմանման դեպքում որեւէ առավելություն չի ստեղծվում, հետեւաբար 4G—ի պարտադիր պահանջը հանելը որեւէ խնդիր չի ստեղծի, ավելին՝ կնպաստի շուկայում առաջարկվող սարքերի ներդրման գործընթացի գործարկմանը։ Միաժամանակ խմբագրվել են կապուղու վերաբերյալ պահանջները՝ տարընթերցումներից խուսափելու նպատակով։
Առաջարկվում է նաեւ սահմանել հստակ ժամկետներ՝ ՀԴՄ—ի անսարքության վերաբերյալ սպասարկման կենտրոնին տեղեկացնելու, վերջինիս կողմից անսարք ՀԴՄ—ն ստուգելու, անհրաժեշտության դեպքում սպասարկման կենտրոնի կողմից ժամանակավոր օգտագործման ՀԴՄ տրամադրելու գործընթացների իրականացման համար։
Ըստ այդմ, սպասարկման կենտրոնը իրավասու ղեկավար անձի կողմից ՀԴՄ—ի անսարքության մասին տեղեկանալուց հետո Երեւանում 24 ժամվա ընթացքում, իսկ մարզերում՝ 72 ժամվա ընթացքում ստուգում է անսարք ՀԴՄ—ն եւ անհրաժեշտության դեպքում ՀԴՄ կիրառող կազմակերպության ղեկավարի կամ պատասխանատու անձի հետ կազմում է ՀԴՄ—ն անսարք լինելու վերաբերյալ ակտ։ ՀԴՄ կիրառողի պահանջով սպասարկման կենտրոնը Երեւանում 24 ժամվա ընթացքում, իսկ մարզերում՝ 72 ժամվա ընթացքում ՀԴՄ կիրառողին պետք է տրամադրի ժամանակավոր օգտագործման ՀԴՄ վերանորոգման ամբողջ ժամանակահատվածի համար։ Իսկ ՀԴՄ սարքի վերանորոգման անհնարինության մասին ակտ կազմելուց հետո՝ առավելագույնը 10 աշխատանքային օր ժամկետով։
Մեկ այլ առաջարկվող փոփոխության մասին։
Կհստակեցվի ֆիսկալային հիշողության մեջ գրանցվող տեղեկատվությունը (ֆիսկալային տվյալները), ինչը նպատակաուղղված է ֆիսկալային հիշողությունում պահվող տեղեկատվության քանակի մեծացմանը, որն իր հերթին կապահովի ՀԴՄ սարքի խափանման դեպքում անհրաժեշտ տեղեկատվության լիարժեք պահպանումն ու անվտանգությունը։
Ի դեպ, ստուգող պաշտոնատար անձի կողմից ստուգման կամ ուսումնասիրության հանձնարարագրի համարով ֆիսկալ հաշվետվություն տպելու եւ հարկային մարմնի տեղեկատվական համակարգ տեղեկություն ուղարկելու գործառույթը գործնականում չի կիրառվում։ Ինչպես նաեւ ՀԴՄ—ի միջոցով ստուգման գործառույթի համար, ոչ միայն ֆիսկալ հաշվետվություն տպելու, այլեւ ստուգման հանձնարարագիր տպելու համար նախատեսվում է մշակել առանձին իրավական ակտ եւ այդ իրավական ակտով սահմանել ՀԴՄ—ի միջոցով իրականացվող ստուգման գործընթացին առնչվող գործառույթների ընթացակարգը։ Ուստի նախագծով առաջարկվում է ուժը կորցրած ճանաչել վերոնշյալ դրույթը։
Այս առաջարկները կքննարկվեն մինչեւ հաջորդ տարվա առաջին տասնօրյակը։

26-12-2019





17-01-2020
Տուգանքների նոր բալային համակարգը՝ ընդդեմ օրինազանցների
Որոնք են օրենքի կիրառման դրական ու խնդրահարույց կողմերը

Լուսինե ...


17-01-2020
Սպանդանոցային պարտադիր մորթը քաղաքակիրթ տարբերակ է
Սակայն դաշտում առկա խնդիրները դրանից չեն պակասում

Լուսինե ՄԽԻԹԱՐՅԱՆ
l.mkhitaryan@hhpress.am




17-01-2020
Տարեցները սեղանի թենիս խնդրեցին
Վանաձորի տարեցների տան բնակիչներն օրերս հյուրընկալեցին Լոռու մարզպետ Անդրեյ ...


 
17-01-2020
Խնայված միջոցներով եւ նվիրատվություններով
Նորություններ կան նաեւ մարզի առողջապահական այլ հիմնարկներում։ «Ալավերդու ...


 
17-01-2020
Վճարովի ծառայությունների ավելացման շնորհիվ
2018 թ. հուլիսի 1-ից, այնուհետեւ 2019 թ. հունվարի ...


17-01-2020
Մեծանում է վստահությունը
«Վանաձորի բժշկական կենտրոն» ՓԲԸ-ի հանրույթն այսօր գործում է ...



17-01-2020
«Հայաստանի Հանրապետություն» օրաթերթ. Բացառիկ թողարկում՝ Հովհաննես Չեքիջյանի պատվավոր խմբագրությամբ
««Հայաստանի Հանրապետություն» օրաթերթի ...

17-01-2020
Ձիթապտուղ կարտահանենք ԵԱՏՄ եւ երրորդ երկրներ
Ընկերությունը հարկային արտոնություն ...

17-01-2020
Այլընտրանքային մանկապարտեզ, որտեղ շեշտը դրված է միայն կրթության վրա
ՅՈՒՆԻՍԵՖ-ի հաջողված փորձը

Լիանա ...
USD
EURO
RUR
GEL
Եղանակը Երևանում
գիշերը +1... +3
ցերեկը +7... +9

Մեր մասին
Կապ
   Արխիվ

© 2006 Copyright Hayastany Hanrapetutyun daily © 2006 Design and development by WEBMAKER STUDIO